پارس : علی کاظمی درباره بررسی درخواست باشگاه سپاهان مبنی بر برگزاری فینال جام حذفی در روز ۱۵ اردیبهشت (همزمان با بازی استقلال و فولاد در هفته سی وسوم) به ایسنا گفت: تا جایی که بنده می دانم این درخواست به جلسه هیات رییسه سازمان لیگ رفته بود و هیات رییسه پس از بررسی های برنامه های و حالت های مختلف نهایتا برنامه فعلی را مصوب کرد و در اختیار ما قرار داد. حالا دیگر باید دید آیا امکان چنین تغییری در برنامه وجود دارد یا خیر.

وی در پاسخ به اینکه آیا هیات رییسه سازمان لیگ برای بررسی دوباره درخواست سپاهان امروز جلسه خواهد داشت، گفت: خیر فعلا که قرار نیست هیات رییسه جلسه ای داشته باشد. البته مهدی تاج رییس سازمان لیگ در جلسات امروز که در آکادمی بود و هیات رییسه جدید انتخاب شد حاضر شده و باید ببینیم برنامه های بعدی چگونه خواهد شد.

کاظمی همچنین در واکنش به اینکه برگزاری همزمان دو هفته پایانی لیگ هم مصوب هیات رییسه بوده و چطور این مصوبه اجرایی نمی شود نیز گفت: هیات رییسه ما را مکلف کرده دو هفته پایانی لیگ همزمان باشد اما با وضعیت مسابقات ما و شرایط فعلی جدول، فرمت فعلی را مصوب کرده است. یعنی برنامه فعلی هم مصوب هیات رییسه است که بعد از مصوبه قبلی بوده و الان این برای سازمان لیگ ملاک است.

دبیر سازمان لیگ در پایان تاکید کرد که میزبان فینال جام حذفی در جلسه امروز با حضور نمایندگان دو باشگاه تعیین خواهد شد.

  شب گذشته محمدرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه سپاهان تهدید کرد در صورتی که بازیهای دو هفته پایانی لیگ همزمان برگزار نشود، تیمش روز جمعه به مصاف داماش نمی رود.