شهرام گودرزی درباره حضورش در تراکتورسازی و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که در ادامه می خوانید:

به خاطر قلعه نویی قید پیشنهادهایم را زدند

سال گذشته من در گسترش فولاد شرایط بدی نداشتم، البته خیلی هم خوب نبودم. به هر حال پیشنهادهایی دریافت کرده بودم اما ابتدا با گسترش فولاد وارد مذاکره شدم که توافق حاصل نشد و جدا شدم. بعد از آن بحث تراکتورسازی و امیرخان قلعه نویی پیش آمد که به خاطر تراکتورسازی همه پیشنهادهایم را رد کردم و خوشحالم که به این تیم پیوستم.

آرزوی هر کسی حضور در تراکتور است

من چند سال در تبریز حضور دارم و با مردم این شهر زندگی کردم. اینجا راحت هستم. از سوی دیگر تراکتورسازی تیم بزرگی  است و هر تیمی دوست دارد در این تیم بازی کند. دیشب صحبت هایی را انجام دادیم و به توافق رسیدیم. قرارداد را امضا کردم و خوشحالم که در خدمت تراکتورسازی هستم.

جمع شیرازی ها جمع است

رفقای خیلی خوبی در تراکتورسازی دارم. تعداد زیادی از شیرازی ها مثل ابراهیمی، ایرانپوریان، رفیعی و شفیعی اینجا حضور دارند. از سوی دیگر با بسیاری از بازیکنان در تیم های دیگر هم بازی بودم. در تراکتورسازی غریبه نیستم و امیدوارم مفید باشم.

برای قهرمانی بازی می کنیم

تیم خیلی خوبی بسته شده است. همه بازیکنان جزو بهترین ها هستندو انشاءالله امسال برای قهرمانی می جنگیم. فکر می کنم تراکتورسازی شایسته قهرمانی است و امیدوارم به این هدف برسیم و هواداران را خوشحال کنیم.

رقبای زیاد باعث پیشرفتم می شود

اینکه رقبای زیادی برای بازی کردن دارم،  خوب است. من این شرایط را دوست دارم چراکه باعث می شود بیشتر تمرین کنم و پیشرفت کنم. امیدوارم بتوانم روزهای خوبی را داشته باشم.