کنفدراسیون تنیس روی میز آسیا میعاد لطفی بازیکن 22 ساله و جوان تیم ملی کشورمان با رتبه 370 جهانی برای حضور در تور جهانی سوئد ، بلغارستان و چک دعوت کرد  .

 

این انتخاب بنا به مقررات و استاندارد های تعیین شده میان کنفدراسیون آسیا ( ATTU ) و توافق با شرکت طرف قرار داد بر مبنای سن ، رنکینگ جهانی ورزشکاران و با اعلام کنفدراسیون آسیایی به فدراسیون های ملی صورت می گیرد .

میعاد لطفی از چهره های جوان تنیس روی میز کشورمان است که در دو سال اخیر و به درستی با هزینه های شخصی ، حمایت خیرین و یا جذب اسپانسرها در میادین بین المللی و کمپ های تمرینی حضور پر رنگی داشته است که ماحصل این فعالیت ، ارتقای رنکینگ نامبرده در بین ایرانی ها و شناخته شدنش در میادین مهم بین المللی و بهره گیری از امکانات ایجاد شده کنفدراسیون است  بطوریکه در حال حاضر با 22 سال سن در جایگاه پنجم بازیکنان ایرانی حاضر در رده بندی فدراسیون جهانی قرار داشته و یکی از امیدهای اصلی رسیدن به ترکیب تیم ملی بزرگسالان است .

 

فراهم ساختن شرایط مناسب برای ورود اسپانسرها و باشگاه ها به لیگ های کشور توسط فدراسیون ، می تواند شرایط مناسبی را در کنار تلاش شخصی ورزشکاران برای جلب رضایت اسپانسرها و برندهای مهم لوازم تنیس روی میز برای بهره برداری از اینگونه پتانسیل ها فراهم نماید .

 

در یک سال اخیر افشین نوروزی و محمد رضا اخلاق پسند با رایزنی و ایجاد ارتباط و انجام هزینه شخصی ، در کمپ های تمرینی و مسابقات مختلف باشگاهی در کشورهای ، اتریش آلمان و آمریکا حاضر بوده اند .

 

میعاد لطفی می بایست در تاریخ های اعلامی و پس از معرفی فدراسیون ایران در رویدادهای ذیل شرکت کند  :

 

*کمپ تمرینی سوئد ٢٠ مرداد تا ١شهریور

*تور جهانی بلغارستان ٣-٧ شهریور

*تور جهانی چک ١٠-١٤ شهریور