وزیر ورزش و جوانان اعضای جدید هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد و این باشگاه با کمترین تغییرات به کار خود ادامه خواهد داد.

در شکل جدید هیأت مدیره پرسپولیس حسین عبدی از عضویت هیئت مدیره کنار رفته است و گرشاسبی، علی اکبر طاهری، زادمهر و جعفر کاشانی همچنان به کارشان ادامه می‌دهند که این موضوع ابهامات زیادی دارد.

اولین موضوع این است که علی اکبر طاهری بر خلاف بهرام افشارزاده به جز سرپرستی عضو هیأت مدیره پرسپولیس هم است. با توجه به این که شرایط مدیرعاملان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با هم برابر است، انتظار می‌رفت که محمود گودرزی نگاه یکسانی به دو باشگاه داشته باشد که این موضوع کمی سوال برانگیز است. به جز این اتفاق عجیب دیگری که در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس افتاده است این است که تعداد اعضای هیأت مدیره این باشگاه 4نفر اعلام شده است که این موضوع وجاهت قانونی اعضا را زیر سوال می‌برد. طبق قانون باید اعضای هیئت مدیره هر موسسه فرد باشد تا رای گیری‌های اعضا حتما نتیجه داشته باشد.

از پرسپولیس خبر می‌رسد که طاهری به دنبال حضور هدایتی در هیأت مدیره پرسپولیس است و چون هنوز گودرزی با این موضوع موافقت نکرده است تعداد اعضای هیأت مدیره پرسپولیس 4 نفر اعلام شده است. هدایتی درفصل نقل و انتقالات کمک مالی زیادی به پرسپولیس در جذب بازیکن کرده است و گفته می‌شود شرط او هم حضور در هیئت مدیره این باشگاه بوده است.

البته در این بین گفته می‌شود گودرزی با توجه به سابقه بد مدیریتی هدایتی در لیگ برتر تردیدهای جدی برای حضور او در هیأت مدیره پرسپولیس دارد. هدایتی تا حالا مالکیت استیل آذین، گهر دورود و ملوان را برعهده داشته است که حضورش در هیچ کدام از این باشگاه اثربخش نبوده است و به همین دلیل حضور او در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس هنوز تائید نشده است.

هدایتی که صلاحیتش برای خرید باشگاه پرسپولیس و نفت تهران بود احراز نشده بود، این بار قصد دارد تا در قالب کمک به سرخ‌پوشان و ورود به هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، وارد فوتبال کشور شود.