علی فتح الله زاده خویی که این روزها ترجیح می دهد به جای مصاحبه نظرات خود را در صفحه اینستاگرامش و در قالب متن منتشر کند در آخرین متنی که در صحفه خود قرارداده آورده است:

بزرگمهر حکیم گفته است: همه چیز را همگان دانند.

درستی این سخن که راهکاری استراتژیک و توصیه ای کاربردی، درون مایه آن را تشکیل می دهد این روزها بیشتراز همیشه محقق شده است. آنجا که پای حضور مردم در میان است! آنجا که مردم در انبوه های مردمی شان حرف دل خود را به زبان می آورند!این روزها پیج شخصی این جانب پر است  از توقع، خواسته، نظر و طلب مردم. مردمی که عاشق اند و نگران! عاشق  استقلال و نگران استقلال! ترجیع بند سخنان شان دلی و از ته دل برآمده این مردم، یک حرف است ... استقلال!

مردم از این جانب می خواهند که بازگردم، اما حقیر نرفتم که حالا بخواهم بیایم! من همیشه استقلالیم، من همیشه استقلالی خواهم بود! تا نفس آخر! بخواهند در خدمتم؛ نخواهند هم جور دیگری در استقلال خواهم بود. مثل حالا! سیاست مدیریت ورزش این است که استقلال را به این شکل اداره کند! حرفی نیست، چرا که حرف اصلی را در این باره مردم (همگان مورد اشاره بزرگمهر حکیم زده اند) و می زنند. عیب کار این است که در اینجا حرف مردم خریداری ندارد.