حسین فرکی سرمربی تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل سایپا درباره شروع تمرینات تیم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل سایپا، اظها‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ر کرد: از امروز تمریناتمان آغاز می‌‌‌‌‌‌‌شود و سعی داریم برنامه‌هایمان را به دقت اجرایی کنیم و بعد از ماه مبارک رمضان یک اردوی خوب را در خارج از کشور برگزار کنیم. 

وی درباره بازیکنان تیمش هم گفت: از جمع بازیکنان پنج – شش بازیکن جابه جا می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند که من لیست آنها را به باشگاه ارائه کرده‌ام. قرار است چند بازیکن خوب به جمع ما اضافه شوند و چند بازیکن از جمع ما بروند.

سرمربی تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل سایپا در پاسخ به این سوال که آیا شما اجازه ندادید که مهدی ترابی از جمع سایپای‌ها جدا شود، گفت: ترابی بازیکن خوب و جوانی است که من به او نیاز داشتم. در نهایت هم او مشکلش را با باشگاه حل کرد و قراردادش نیز تمدید شد.

فرکی ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ضافه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کرد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌: هر جایی که من فعالیت می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم  هدفگذاری خاصی را انجام می‌دهیم. بر اساس برنامه‌ای که تدوین  کرده‌ایم در تلاش هستیم تا در انتهای فصل سهمیه آسیا را کسب کنیم. فکر می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌کنم که این پتانسیل‌‌‌‌‌‌ را داریم که بتوانیم به این هدف برسیم.

سرمربی تیم فو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تبا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ل سایپا با اشاره به این که تیمش ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه خواهد بود، افزود: همیشه هر جایی که کار کرده‌ام سعی ‌ام بر این بوده که تیم خوبی ببنندم. این تیم تلفیقی از جوانان و با تجربه‌ها بوده است. الان هم این برنامه در سایپا اجرا می‌‌‌‌‌‌‌شود.  سایپا تیمی است که آرامش خاصی دارد. من در تیم‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی فعالیت کرده‌ام که هو‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌اد‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ران زیادی داشته‌اند و حالا هم که به سایپا آمده ام این تیم آرامش خاص خود را دارد. یکی از دلایلی که سایپا برای فعالیتم انتخاب کرده‌ام همین موضوع بود.