به گزارش پارس ، به نقل ازفارس محسن صادق زاده، در مورد حضور ماهان در مسابقات بسکتبال غرب آسیا اظهار داشت: تمرینات از امروز آغاز می شود و چند نفر از بازیکنان در خارج از کشور هستند که طی یکی ۲ روز آینده به ایران باز می گردند. تمرینات مان با حضور نفرات کامل از هفته آینده آغاز می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حضور در غرب آسیا فرصت خوبی است، یا خیر گفت: ماهان با پذیرفتن حضور در این مسابقات ریسک بزرگی انجام داد و خودش را دچار چالش سنگینی کرد. برای ما مهم حفظ سهمیه ایران و دفاع از آبروی بسکتبال ایران است. البته انتظارات هم از ماهان زیاد است که همین موضوع می تواند هم ارزشمند باشد هم خطرناک. ماهان برای تجربه اندوزی نخواهد رفت و این موضوع کار ما را سخت می کند. مسئولان فدراسیون هم باید قدر و منزلت این کار ماهان را به خوبی بدانند.

سرمربی ماهان ادامه داد: بحث ما کسب بهترین نتیجه نیست و شایستگی نماینده ایران اهمیت دارد و امیدوارم این اتفاق بیفتد. غرب آسیا بسیار سخت تر از باشگاه های آسیا است و تیم های لبنانی با اتمام لیگ شان در اوج آمادگی وارد مسابقات می شوند. هدف ما این است که چرخ بسکتبال ایران با توجه به شان و شخصیتش از حرکت نایستد.

صادق زاده در مورد جذب بازیکنان کمکی گفت: صمد نیکخواه بهرامی حضورش قطعی شده است و در مورد کامرانی هنوز چیزی قطعی نیست و در حال مذاکره هستیم.

وی در خصوص جذب بازیکن خارجی عنوان کرد: با توجه به اینکه فرصت بسیار کمی داریم. باشگاه تصمیم گرفت که با تیمی تمام ایرانی به مسابقات اعزام شویم.

وی در مورد برنامه دادنش برای فصل آینده به مسئولان ماهان گفت: برنامه ام را به باشگاه داده ام و آنها باید تصمیم گیری کنند.

مسابقات باشگاه های غرب آسیا از ۲۱ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در دوهوک عراق برگزار می شود.