به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، صادق رئیسی کیا درباره مسائلی که در خصوص علی دایی برای حضور در تیم تراکتور سازی عنوان شده اظهار داشت: برنامه های باشگاه راه آهن بلند مدت است و یک برنامه ۵ ساله در نظر گرفته ایم به همین دلیل همکاری های ما نیز با کادر فنی در این مدت زمان تعریف می شود.

وی درباره اینکه آیا از نتایج راه آهن با علی دایی راضی است و برای ادامه همکاری برنامه ای در نظر گرفته یادآور شد: در نیم فصل دوم نتایج مطلوب تری انتظار داشته ایم، اما عقیده داریم برنامه ریزی های باشگاه باید بلند مدت باشد. ما برای فصل آینده از علی دایی برنامه خواسته ایم و می دانم تا حدودی این کار انجام شده است. این موضوع را چندین هفته پیش از دایی خواستیم و قرار است این هفته برنامه را در اختیار باشگاه قرار دهد.

رئیسی کیا در پاسخ به این سوال که آیا از مربی دیگری هم برنامه خواسته تاکید کرد: خیر. فقط از علی دایی برنامه خواسته ایم.

مدیرعامل باشگاه راه آهن در مورد اینکه آیا صحبتی در خصوص جدایی دایی مطرح شده خاطرنشان کرد: دایی تاکنون در این باره صحبت نکرده است. ما به ثبات مدیریت اعتقاد داریم و برای رسیدن به هدف خود این اقدام را انجام می دهیم. قائل نیستیم که برای هر فصل یک مربی را انتخاب کنیم. مذاکرات ما ۵ ساله است و در هفته های آینده به جمع بندی خواهیم رسید.

رئیسی کیا درباره اینکه مسائلی مربوط به مذاکره با ۳ بازیکن پرسپولیس مطرح شده بود تصریح کرد: ما هیچگاه کار غیراصولی نمی کنیم. در موعد مقرر خود این کار را انجام خواهیم داد. همچنین ما به هیچ عنوان با بازیکن صحبت نمی کنیم بلکه مکاتباتی را با باشگاه داریم و به صورت قانونی عمل می کنیم. در حال حاضر ما با هیچ بازیکنی مذاکره نکرده ایم.

وی در مورد اینکه آیا سال آینده بازی های این تیم در ورزشگاه سورینت برگزار خواهد شد گفت: این ورزشگاه هنوز تکمیل نشده و زمان بهره برداری آن را مشخص خواهیم کرد. قصد داریم با کیفیت مدنظرمان در لیگ حاضر شویم و ورزشگاه نقص فنی نداشته باشد. ممکن است در ابتدای فصل آینده بازی هایی را در ورزشگاه دیگر برگزار کنیم اما تلاش می کنیم تا این ورزشگاه را تا تیرماه آماده کنیم.

مدیرعامل باشگاه را ه آهن در مورد اینکه آیا ورزشگاه اکباتان را برای فصل آینده انتخاب خواهد کرد خاطرنشان کرد: هیچ گزینه ای را رد نمی کنیم با چند ورزشگاه صحبت کرده ایم و احتمال دارد چند بازی هفته اول را در آنجا برگزار کنیم.

رئیسی کیا در مورد تغییر نام راه آهن به سورینت عنوان کرد: قدم هایی در این راه برداشته شده اما هنوز چیزی قطعی نشده است. نظر ما بر این است که این نام را تغییر دهیم اما می خواهیم هویت باشگاه راه آهن نیز حفظ شود. در ورزش بحث اقتصادی، فرهنگی و اقتصادی مطرح می شود و این حق سرمایه گذار است که بخواهد از امکانات آن استفاده کند. این در ورزش حرفه ای گنجانده شده است. ورود با نام را ه آهن برای ما منفعتی ندارد البته هویت این باشگاه برای ما محترم است همچنانکه آکادمی ای تاسیس کرده ایم و مدارس فوتبالی را به نام این باشگاه قرار داده ایم.

وی افزود: باید به جمع بندی برسیم تا نام باشگاه را انتخاب کنیم. سورینت یکی از این نام هاست که مطرح شده و برخی نام های دیگر پیشنهاد شده که در صدد بررسی کردن آن هستیم.