استقلالی ها تا به اینجای کار جذب پنج بازیکن را در دستور کار قرار دادند و در حال حاضر دو جای خالی دیگر در فهرست خود دارند و از طرفی نیز می توانند سه بازیکن خارجی را نیز جذب کنند .

 

 

کارلوس سانتوس مدافع برزیلی سابق تیم نفت تهران که فصل گذشته قراردادش را با نفتی ها به صورت توافقی فسخ کرد در حال حاضر در رادار آبی ها قرار گرفته و مسئولان در نظر دارند برای فصل آتی با این بازیکن وارد مذاکره شوند.

 

 

لئوناردو پادوانی بازیکن سپاهان که امروز صبح نیز از سوی باشگاه بازیکن آزاد اعلام شد مورد توجه مسئولان استقلال قرار گرفت و نکته قابل توجه این خواهد بود که این بازیکن در ایتدا نیز در لیست منصوریان سرمربی آبی ها قرار داشت . استقلالی ها از پادوانی قیمت هم گرفته اند و قرار است مبلغ پیشنهادی این مدافع برزیلی برای حضور در فصل آینده لیگ برتر در جلسه ای که برگزار می شود بررسی گردد. به این ترتیب پادوانی را تا حدود زیادی باید آبی پوش دانست تا یکی از دغدغه های علی منصور برای دژ دفاعی تیمش برطرف شود .

 

 

ایمان مبعلی هافبک بازیساز فصل گذشته نفت تهران که علاقه خود را برای حضور در تیم استقلال آن هم با سرمربیگری منصوریان نشان داده در تیر رس استقلالی ها قرار دارد و قرار است آبی ها با این بازیکن نیز مذاکراتی را انجام دهند .