مرد سرد و گرم چشیده کشتی ایران با توجه به وضعیت کنونی این رشته و بی توجهی متولیان امر، اظهارات صریح و بی‌پرده‌ای را مطرح کرد. منصور برزگر با اظهار ناامیدی از حمایت‌های وعده داده شده از سوی دولت، گفت: با توجه به وعده و وعیدهای بی سرانجام اخیر، دیگر برای اهالی کشتی اهمیتی ندارد که منتظر حمایت و کمک باشند و ملی پوشان کشتی باید از این پس تنها بر پایه تلاش و غیرت شخصی خودشان وارد کارزار المپیک شوند.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی آزاد صراحتا به کشتی‌گیران توصیه کرد کاری به وعده‌های مسئولان نداشته باشند و همچون گذشته که با دست خالی در مسابقات مختلف بین المللی افتخارآفرینی کردند، این بار هم  فقط روی توان و شایستگی های خود برای المپیک ریو حساب کنند.

برزگر با انتقاد از نوع نگرش و دیدگاه دولت نسبت به کشتی ادامه داد: کشتی به عنوان ورزش اول ایران همواره بار سنگین مدال آوری و افتخارآفرینی کاروان ورزش کشور در المپیک را بر دوش کشیده، اما متاسفانه دیدگاه متولیان امر به این رشته چندان مطلوب نیست. ما نیز دیگر از بحث و گفتگو در این خصوص ناامید شده ایم.

پیشکسوت کشتی ایران در خاتمه گفت: مدت زیادی تا حضور در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو باقی نمانده و دیگر برای کمک خواهی و جذب حمایت دیر شده است، اما امیدوارم زمان برای المپیک ۲۰۲۰ دیر نشود و حداقل برای حضور در المپیک بعدی فکری به حال ورزش ایران کرد.