تیم فوتبال سپاهان امسال برخلاف سال‌های قبل سیاست جالب و قابل تحسینی را در فصل نقل و انتقالات اتخاذ کرده است.

طلایی‌پوشان اصفهانی از همان ابتدا که عبدالله ویسی را به عنوان سرمربی تیم خود انتخاب کردند مشخص بود که امسال برنامه‌ای برای جذب ستاره‌های میلیاردی لیگ برتر ندارند و به دنبال این هستند که تیمی جوان و البته یکدست را روانه لیگ شانزدهم کنند. در تیم‌های عبدالله ویسی ستاره‌ها جایی ندارند و این بازیکنان معمولی تیم هستند که ستاره می‌شوند. 

ویسی از همان ابتدای حضورش در سپاهان اعلام کرد قراراست هزینه‌های این تیم را کاهش بدهد و از بازیکنان جوانی در ترکیب تیم خود استفاده کند. او تا بدین جای کار با خرید بازیکنانی مثل جلاالدین علی محمدی، فرید کریمی و البته موسی کولی بالی ثابت کرده است که تیم او قرار است امسال جوان و یکدست باشد و با همدلی به سمت فتح قله‌های بزرگ برود. طلایی‌پوشان اصفهانی مثل تمام تیم‌های صنعتی حاضر در لیگ ایران در این فصل با کاهش بودجه روبرو هستند و کسی بهتر از ویسی نیست که بتواند این تیم را از این بحران خارج کند.

ویسی که حالا مجبور شده محرم نویدکیا، بزرگترین بازیکن تاریخ باشگاه سپاهان را از تیم خود کنار بگذارد، این روزها در فکر ساختن نسلی است که بتوانند سال‌های سال پرافتخارترین تیم تاریخ لیگ برتر را به موفقیت برسانند.