سومین دیدار روز ششم رقابت‌های والیبال انتخابی المپیک بین دو تیم ایران و لهستان آغاز شد.

دیدار دو تیم ایران و لهستان از ساعت 11 و 10 و در سالن متروپلیتن شهر توکیو آغاز شد. قضاوت این مسابقه را هرنان گونزالو از آرژانتین و دنی فرانچیسکو از دومنین بر عهده دارند.

**ست اول : ایران ؟ - لهستان؟

رائوا لوزانو برای آغاز این دیدار حساس سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، فرهاد قائمی، میلاد عبادی پور ، شهرام محمودی و فرهاد ظریف را روانه میدان کرد.

در آن طرف میدان هم استفان آنتیگا از  فابین درژگا،  دیوید کونارسکی، رافائل بوشک، ماتیژ بینیک، آرتور زالپک، نواکوفسکس و لیبرو پیتر گاچک

 برای ترکیب ابتدای بازی بهره گرفت.

در ابتدای این ست لهستانی‌ها با زدن چند سرویس عالی از ایران پیش افتادند. اما بازیکنان ایران روی حملات سرعتی اختلاف امتیاز را کم کرده و دو تیم در امتیاز 7 برابر شدند. امتیاز هشتم با دفاع خوب بازیکنان ایران بدست آمد تا دو تیم در امتیاز 8 بر 7 به سود ایران راهی وقت استراحت فنی نخست این ست و این دیدار شوند.

هشتمین امتیاز لهستان را بوشک بدست آورد. در ادامه لهستانی ها دو پوئن پیاپی کسب کرده و 10 بر 8 از ایران پیش افتادند. تک دفاع عادل غلامی امتیاز نهم ایران را بدست آورد. فرهاد قائمی با سرویس عالی یک امتیاز از سرویس گرفت و نتیجه 10 بر 10 مساوی شد.

در ادامه شاگردان لوزانو چند امتیاز کسب کردند و اختلاف امتیاز را با حریف افزایش دادند و در امتیاز 16 بر 12 به وقت استراحت دوم این ست رفتند.