کی روش در برابر جیووا مثل آل اشپورت موضع دارد و فعلا در تمرینات لباس های این برند را نپوشیده است و ترجیج می دهد تی شرت و شلوار ساده شرکت نایکی را برتن کرد.

البته در دوره پیشین ظاهرا مذاکراتی بین شرکت آل اشپورت و هم چنین کی روش انجام شد و در نهایت سرمربی تیم ملی قبول کرد که برند آل اشپورت را برتن کرد و در همین زمینه در آن برهه از زمان خبر رسیده بود که قرارداد رسمی بین طرفین امضاء شده بود و 100 هزار دلار هم رد و بدل گردید که موجب حرف و حدیث هایی شد.

اما یکی از مسئولان شرکت جیووا در تهران که تمایلی به افشای نام خود نداشت در این خصوص گفت: طبق قرارداد کی روش موظف است لباس شرکت جیووا را برتن کند و هم اکنون وی خلاف قرارداد عمل می کند. شرکت جیووا برای اینکه کی روش لباس این شرکت را برتن کند هیچ مذاکره ای با وی انجام نخواهد داد و البته سخت گیری هم روی این مسئله نخواهد داشت! چرا که به دنبال ایجاد تنش برای سرمربی تیم ملی و ایجاد دغدغه ذهنی برای وی نیست.

این مسئول ادامه داد: فدراسیون فوتبال با شرکت آدیداس وارد مذاکره شده بود و این شرکت برای تامین لباس های تیم ملی سالی 2 میلیارد تومان پول خواسته بود اما هم اکنون شرکت جیووا سالی 8 میلیارد تومان اقلام به فدراسیون فوتبال می دهد که طی قرارداد سه ساله 24 میلیارد تومان می شود ضمن اینکه یک میلیارد تومان پول نقد هم در اختیار فدراسیون فوتبال قرار می گیرد. البته شرکت جیووا در رده بندی کیفی بعد از شرکت های معتبری چون نایکی، آدیداس، پوما و... قرار دارد اما در تلاش است سطح کیفی لباس های خود را به وضعیت بهتری برساند و در این مسیر قطعا از نقطه نظرات کی روش استفاده خواهد کرد و حتی انتقادهای کی روش تلنگری است که جیووا تلاش کند سطح کیفی لباس های خود را افزایش دهد.