فصل جابجایی تابستانی شروع شده است و تیم های بزرگ پایتخت سخت به دنبال جذب بازیکنان جدید هستند تا از یک طرف هواداران خود را امیدوار کنند و از طرف دیگر هم با شروع فصل مشکلی نداشته باشند و از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی باشد.

یکی از بازیکنانی که هم استقلال و هم پرسپولیس سخت به دنبال جذب او هستند وحید امیری مهاجم خرم آبادی سابق نفت تهران است.

از یک طرف پرسپولیس سخت به دنبال انتخاب جانشینی شایسته برای مهدی طارمی است و مذاکرات رسمی خود را با امیری هم شروع کرده است تا جایکه هم خود این بازیکن و هم باشگاه پرسپولیس هم چنین چیزی را تایید کرده است و قرار شده است که مذاکرات نهایی بعد از بازگشت امیری از مقدونیه صورت گیرد.

و اما از طرف دیگر انتخاب منصوریان به عنوان سرمربی جدید استقلال هم باعث شده است تا امیری به آبی  پوشان پایتخت نزدیک تر شود.

منصوریان سهم بسزایی در معرفی امیری به فوتبال ایران داشته است و این بازیکن با درخشش در تیم منصوریان بود که پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را هم بر تن کرد و طبیعی است که او خود را مدیون علی منصور بداند و دوست داشته باشد تا برای تیم او بازی کند.

آنچه کاملا روشن است این  است که هم استقلال و هم پرسپولیس به دنبال تغییر در خط حمله خود هستند و هر دو باشگاه هم به جذب امیری علاقه دارند اما باید دید در نهایت چه باشگاهی قادر خواهد بود که مارادونای نفت را جذب کند.البته این بازیکن خرم آبادی اعلام کرده است که تنها در صورتی که از باشگاه های اروپایی و قطری پیشنهاد نداشته باشد در فوتبال ایران باقی خواهد ماند.