مسعود رضوانی داور بین المللی واترپلوی کشورمان به عنوان داور بی طرف در المپیک ریو قضاوت می کند. او که از سال 2005 به عنوان داور بین المللی فعالیت دارد اولین  حضور خود را در المپیک تجربه خواهد کرد.

مسعود رضوانی به خبرنگار ما گفت: آرزوی هر ورزشکار، داور و مربی است که در المپیک حضور یابد. در زمانی که در تیم ملی واترپلو بودم نتوانستم با تیم به المپیک برسم. اما خوشحالم امروز در کسوت داور در این رویداد مهم حضور پیدا می کنم. 
وی درخصوص نحوه انتخابش به عنوان داور بی طرف در المپیک ریو گفت: قبل از این در دو مسابقه جهانی و لیگ جهانی بین قاره ای قضاوت داشته ام. به همراه تیم های راه یافته به المپیک یک داور همراه راهی مسابقات می شود. به علاوه 10 داور بی طرف به المپیک می روند که در ان میان سهم قاره آسیا یک سهمیه است. خدا را شاکرم که این یک سهمیه به ایران رسید. در این مسیر دوستان زیادی مرا حمایت کردند از جمله خسرو امینی، محسن رضوانی و احمد یاقوتی .
رضوانی درباره شرایط فعلی تیم ملی واترپلو کشورمان خاطر نشان کرد تیم ملی مسیر خوبی را انتخاب کرده است. سرمربی تیم به جوان گرایی دست زده است. اگر با همین روند ادامه دهیم مطمئنا می توانیم در مسابقات آسیایی ژاپن روی سکو برویم. یکی از شروط لازم برای پیشرفت حضور در تورنمت های بین المللی و بودجه کافی است. هم چنین بهره گیری از دانش روز دنیا و انجام تمرینات خوب و هدفمند تیم را  در رسیدن به اهداف تعیین شده کمک خواهد کرد.