سعید احمدی در مورد شرایط دومین مرحله از اردوهای تیم ملی کاراته، گفت: شرایط و امکانات حاضر در اردوی تیم ملی خوب است و خوشبختانه فضای خوبی در اردوها حاکم است. امسال خدا را شکر سال بی‌حاشیه‌ای را داشتیم و هیچ کاراته‌کایی با رانت وارد اردوی تیم ملی نشدند و براساس توانایی‌های خود در حال حاضر ملی‌پوش هستند.

احمدی در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: همه شرایط حاضر در اردوها بر اساس برنامه ریزی که کادر فنی از قبل داشته پیش می‌رود و تغییراتی در برگزاری اردوها به وجود نیامده است. به نظرم با همین روند اگر پیش برویم می‌توانیم به اوج آمادگی برای حضور در مسابقات جهانی اتریش برسیم. البته رویداد دانشجویان جهان قرار است در پرتغال برگزار شود و امیدوارم که بتوانیم در این رویدادهای تدارکاتی شرکت کنیم.

وی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: تمرینات تاکتیکی و پایه را انجام می‌دهیم. 5 ماه دیگر مسابقات جهانی اتریش قرار است برگزار شود. حضور در لیگ‌های جهانی برای موفقیت تیم ملی مفید است امیدوارم که شرایط حضور تیم ملی کاراته در مسابقات لیگ جهانی برای تیم ملی مهیا شود. لازمه کسب موفقیت در مسابقات جهانی شرکت در چند رویداد تدارکاتی است.