به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، در آخرین روز از مسابقات وزنه برداری قهرمانی نوجوانان جهان در تاشکند ازبکستان، وزنه برداران دسته ۹۴ کیلوگرم به روی تخته رفتند که میلاد رشیدی صاحب دو مدال طلا و یک نقره شد و امیر حسین فضلی سه مدال برنز بر گردن آویخت.

میلاد رشیدی در مهار وزنه ی ۱۵۵ کیلوگرم موفق بود و پس از آن وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی را درخواست کرد و با وجود اینکه در نخستین بار آن را به زمین انداخت در دومین مرتبه موفق شد وزنه ۱۶۰ کیلوگرمی را مهار کند و مدال طلای یک ضرب را به خود اختصاص دهد.

در حرکت دو ضرب نیز رشیدی موفق شد وزنه ۱۷۹ کیلوگرم را مهار کند اما دو مرتبه وزنه ۱۹۰ کیلوگرم را بر زمین انداخت تا رکورد دو ضرب او با حریف روسی اش برابر شود اما به خاطر تنها ۱۳۰ گرم وزن بیشتر، نقره گرفت. در نهایت رشیدی با ثبت رکورد ۱۶۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۱۷۹ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۳۳۹ کیلوگرم قهرمان مجموع این دسته شد تا با دو طلا و یک نقره به کار خود پایان دهد.

همچنین امیر حسین فضلی در حرکت یک ضرب، با مهار وزنه های ۱۴۵ و۱۵۰ کیلوگرم با ثبت رکورد ۱۵۰ کیلوگرم و قرار گرفتن در رده سوم، به کار خود در حرکت یک ضرب پایان داد.

در حرکت دوضرب نیز فضلی وزنه های ۱۶۸،۱۷۳ و۱۷۸ کیلوگرم را بالای سر برد و با ثبت رکورد ۱۵۰ کیلوگرم در یک ضرب و ۱۷۸ کیلوگرم در دو ضرب و مجموع ۳۲۸ کیلوگرم به سه نشان برنز دست یافت.

همچنین در این دسته وزنه بردار روسیه با ثبت رکورد ۱۵۶ کیلوگرم در حرکت یک ضرب و ۱۷۹ کیلوگرم در دوضرب و مجموع ۳۳۵ کیلوگرم بر سکوی دوم ایستاد.