به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، شایعات این هفته فوتبال اسپانیا به بازیکنان و سرمربی رئال مادرید اختصاص دارد. آقای خاص در نظر دارد با قیمتی خاص به چلسی بازگردد. آرسنال به دنبال جذب کاسیاس است و از جلب خسه ناامید شده است.

* خسه در راه بوندس لیگا

آرسنال احتمالا در جلب خسه رودریگوئز ناکام خواهد ماند زیرا هافبک جوان رئال مادرید قصد دارد فصل آینده به صورت قرضی به بایرلورکوزن ملحق شود.

این بازیکن که راهیابی به ترکیب اصلی شاگردان مورینیو را سخت می بیند از باشگاه های زیادی چون آرسنال و وستهام پیشنهاد داشته است.

به هر حال به نظر می رسد بازیکن ۲۰ ساله با امضای یک قرارداد به صورت قرضی حضور موقتی در بوندس لیگا را تجربه کند.

حتی اگر وی به صورت قرضی به لورکوزن ملحق شود، هیچ ضمانتی وجود نخواهد داشت که رئال پس از آن هم مایل به نگه داشتن رودریگوئز باشد؛ بنابراین احتمال انتقال مجدد وی به تیمی دیگر در آینده وجود خواهد داشت.

* کاسیاس ۱۷ میلیون پوندی در راه آرسنال

دروازه بان مادرید در ماه های اخیر از حضور در ترکیب اصلی تیم محروم و روابطش با مورینیو خدشه دار شده که برای برخی این باور را ایجاد کند که اسطوره باشگاه می تواند در تابستان قوهای سپید را ترک کند.

انتقال دروازه بان ۳۱ ساله می تواند ۱۷ میلیون پوند برای تفنگداران هزینه در بر داشته باشد که رکورد باشگاه شمال لندنی در نقل و انتقالات را خواهد شکست.

آرسن ونگر تمایل دارد دروازه بان باتجربه ای را پشت سر مدافعانش قرار دهد و دروازه بانان بسیار کمی هستند که بهتر از کاسیاس باشند.

کاسیاس چهاردهمین فصل حضورش را در رئال مادرید تجربه می کند؛ بیش از ۶۵۰ بار برای این تیم به میدان رفته و همراه با قوهای سپید قهرمانی لالیگا و لیگ قهرمانان را به دست آورده است.

* آقای خاص با قیمتی خاص به چلسی بازمی گردد

روزنامه دیلی میرر در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی رئال مادرید به سران چلسی اعلام کرده که برای پیشنهاد پذیرش هدایت این تیم دستمزد سالانه ۱۴ میلیون یورویی می خواهد و به علاوه برای سران این باشگاه شرط گذاشته تا قرارداد لمپارد را تمدید کنند.

آقای خاص مذاکراتش را با سران چلسی آغاز کرده و در میان شروط او برای در دست گرفتن هدایت این باشگاه لندنی، تمدید قرارداد فرانک لمپارد که در ۳۰ ژوئن سال جاری به پایان می رسد هم دیده می شود.

روزنامه انگلیسی « دیلی میرور» مدعی می شود که مورینیو با وجود ۳۵ سالگی لمپارد هنوز به او باور دارد و از چلسی خواسته تا قرارداد جدیدی با بازیکن محبوب هواداران منعقد کند و پیشنهادی هم به جان تری، مدافع و کاپیتان آبی پوشان بدهد.

گزارش شده که آقای خاص تأکید کرده حضور باشگاه در لیگ قهرمانان سال آینده یکی از شروطش برای پذیرفتن هدایت چلسی است. هدف اصلی مورینیو معتبرترین رقابت های اروپا است و به نظر می رسد تمایلی برای حضور در باشگاهی که از این مسابقات محروم است، ندارد.