در ادامه دیدارهای رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شب گذشته ذوب آهن میهمان تیم العین امارات بود که این مسابقه با تساوی 1-1 به پایان رسید. نتیجه ای که رضایت گل محمدی و البته ناراحتی دالیچ سرمربی العین را در پی داشت.

یحیی گل محمدی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: به بازیکنانم افتخار می کنم ، به ویژه به بازیکنان جوانم که تمام تلاش خود ا کردند تا ازاین مسابقه نتیجه خوب و مثبتی بگیریم. ما در 10 دقیقه اول دچار مشکل شدیم که یک گل هم دریافت کردیم اما جنگیدیم و بازی را به تساوی کشاندیم.

گل محمدی افزود: به زدن یک گل دیگر در نیمه دوم نزدیک شدیم، اما مسابقه آسان نبود و العین همه چیز را برای ما سخت کرده بود. ما هنوز یک بازی دیگر داریم و برای  آن بازی آماده ایم ،به خصوص بعد از کسب این نتیجه خوب .

اما زلاتکو دالیچ،سرمربی العین  از نتیجه تساوی در خانه راضی نبود.

 او در کنفرانس خبری گفت:من از نتیجه بازی امروز راضی نیستم زیرا ما باید پیروزمی شدیم. همینطور از این که یک گل در خانه خوردیم ناراحتم. این گل کار ما را بسیار سخت می کند.

دالیچ افزود: در نیمه اول چندین موقعیت گلزنی را از دست داد. ما باید گل های بیشتری می زدیم اما فرصت ها را به گل تبدیل نکردیم. بازی سختی بود اما به هر حال به پایان رسید و حالا ما باید روی بازی برگشت تمرکز کنیم که آن بازی هم بازی آسانی نخواهد بود.