به گزارش پارس به نقل از سایت گل، امروز شاگردان مرفاوی موفق شدند یک پیروزی شیرین برابر سایپا کسب کنند و در رده ی هشتم جدول جای گیرند. مرفاوی در پایان بازی چنین گفت:

بازی چطور بود؟

ما بازی مقابل فولاد هم به خوبی ظاهر شدیم با توجه به اینکه دو مدافع خود یعنی مجید حیدری و سهراب بختیاری زاده را به علت محرومیت و مصدومیت از دست داده بودیم بازی خوبی انجام دادیم. ما همان بازی را مقابل سایپا انجام دادیم و توانستیم در این دیدار به برتری دست یابیم.

گرچه در نیمه اول نتوانستیم آنچه را که باید در زمین پیاده کنیم اما در نیمه دوم عملکرد خوبی داشتیم. البته گلی که دریافت کردیم قابل قبول نیست و نباید چنین گل هایی را دریافت کنیم. حملات خوبی داشتیم و توانستیم به پیروزی دست یابیم.

در این بازی برخلاف دیدارهای گذشته نفرات بیشتری در خط میانی داشتیم و تعویضاتی که انجام دادیم در نیمه دوم به بازی سرعت دادیم. خدا را شکر که گل دوم را زدیم و از لحاظ روحی و روانی و شخصیت تیمی برای ما خوب شد. با توجه به اینکه صبا در شهر مقدس قم وجود دارد و به خاطر مردم این شهر باید در ادامه لیگ بازی های خوبی انجام دهیم و با تمام وجود بازی کنیم و با جایگاه خوبی لیگ را به پایان برسانیم.

سایپا به قول تقوی به خودش باخت؟

من به تقوی احترام می گذارم او هم دوست و هم همکار من است. به هر حال باید باخت را بپذیریم خدایی نکرده نمی خواهم کری بخوانم و یا جواب دوست خود را بدهم اما در دیدار رفت هم نباید به هیچ عنوان ما شکست می خوردیم.

بعد از بازی من هم می توانستم در مورد پنالتی که به ضرر ما گرفتند صحبت کنم اما چنین کاری نکردم به هر حال این شکست ها وجود دارد. یک روز می بری، یک روز هم می بازی و یک روز هم بازی به مساوی می انجامد به نظرم هیچ اتفاق خاصی نمی افتد فوتبال است باید بپذیریم که در این حوزه فعالیت می کنیم. ما خوب بازی کردیم.

طبیعی است که پس از شکست مربی ناراحت شود اما این موضوع را باید بپذیریم. فوتبال است و برد و باخت وجود دارد.