عبدالله ویسی عصر امروز پنج شنبه در نشست خبری پیش از بازی استقلال خوزستان و ذوب آهن اصفهان اظهار کرد: این بازی یک بازی و مسابقه فوتبال و مسابقه است و فراخوان همراه با احساس بسیار خوب است و مردم خوزستان نیز بارها همبستگی خود را نشان دادند و در این بازی هم مطمئنا نشان می دهند.

وی افزود: در این بازی بحث تکنیک، تاکتیک و آنالیز حریف اصلا مطرح نیست و وجود ندارد بلکه بحث احساسی و قلبی است و باید به بازیکنان امیدواری بدهیم و می خواهیم تمام مردم خوزستان را با برد خود خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان تصریح کرد: کسانی هم هستند که دوست دارند تیم ما برنده میدان نشود که ضمن احترام به آنها ولی برای برد در این بازی دست از تلاش برنمی داریم.

ویسی در پاسخ به اینکه سازمان لیگ می توانست بازی را همزمان با فولاد خوزستان نگذارد، گفت: این برنامه از قبل تعیین شده بود و مطمئنا مردم هم خودشان به خوبی می دانند که کدام بازی حساس تر و مهمتر است. البته آنقدر که باشگاه فولاد و لیدرهایش برای تیم ما تلاش کردند خودمان شاید آنقدر کار انجام ندادیم.

وی اضافه کرد: حساسیت آنقدر بالاست که همه دست به دست هم دهند تا استقلال خوزستان آن نتیجه ای را که باید کسب کند.

ویسی در پاسخ به این سئوال که نظرتان راجع به بازی با پرسپولیس چیست گفت: همانطور که نتیجه بازی ما موثر است نتیجه بازی پرسپولیس نیز تاثیرگذار و مهم است.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ادامه داد: ما هم می خواهیم با تمام وجود بازی کنیم تا نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم و مهم بازی خودمان است نه حریف و باید تلاش کنیم تا با یک تفکر خوب بازی رو ببریم.

وی در پایان عنوان کرد: نزدیک به ۲۴ ساعت تا پایان لیگ داریم و باید تفکرمان را روی بازی بگذاریم و تیم ما یک تیم آسیایی است و قطعا تمامی تماشاگران استقلال اهواز و فولاد در کنار تماشاگران تیم استقلال خوزستان برای بازی روز جمعه خواهند بود.