پرویز مظلومی امروز در نشست خبری پیش از مسابقه استقلال تهران با صبای قم، بیان کرد: سرنوشت ما در حال حاضر برای کسب مقام قهرمانی دست دیگران است در حالی که تا هفته‌های قبل قهرمانی در دست خودمان بود اما امید ما الان به دیگر تیم‌ها است.

وی ادامه داد: بازی بسیار سختی در پیش داریم زیرا صبا تیم بسیار خوبی است و مربی و بازیکنان بسیار خوبی دارد، با این حال تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا از آخرین بازی فصل با کسب پیروزی خارج شویم، سال سختی را پشت سر گذاشتیم و فراز و نشیب‌های زیادی داشتیم که متاسفانه باعث رنجش خاطر تماشاگران و هواداران استقلال شد که از این بابت از آنها عذرخواهی می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران اضافه کرد: ما با امید به حمایت هواداران خود به دیدار صبای قم می‌رویم قطعا هواداران زیادی فردا به ورزشگاه می‌آیند تا ما در مقابل تیمی که نیم‌فصل نخست بسیار خوب بود و الان هم عالی بازی می‌کند بازی خوبی انجام بدهیم.

وی یادآور شد: هدف ما از دیدار با صبای قم فقط کسب پیروزی است و با تلاش بچه‌های تیم ان‌شاءالله بازی را با پیروزی تمام می‌کنیم، از روزی که به استقلال آمدم به دنبال بهانه نبودم و با اینکه در شرایط سختی تیم را تحویل گرفتیم ما تیم با با برنامه جوانگرایی کردیم و از همان موقع دنبال کسب سهمیه بودیم.

مظلومی بیان کرد: هفته‌ها صدرنشین لیگ برتر بودیم و به فینال جام حذفی نیز صعود کردیم که همین باعث شد همگان از ما متوقع شوند، کار به این دلیل برای ما سخت شد و ما از روز اول صدرنشین لیگ بودیم و انتظارات از ما بالا رفت اما فعلا قبل از بازی با صبا حرف خاصی نمی‌زنم.

وی تاکید کرد: آنچه که در توان ما بود گذاشتیم و تا اینجا خوب نتیجه گرفته‌ایم، تیمی که جوان می‌شود تبعات زیادی باید بدهد، در میانه راه روزبه چشمی را از دست دادیم، بازیکن خارجی جایگزین وی هم مصدوم شد و دیگر مشکلات هم وجود داشت اما هدف این بود که سهمیه بگیریم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بیان کرد: ما هنوز هم شانس قهرمانی داریم و در جام حذفی هم مدعی هستیم اما دنبال بهانه نیستم ولی باید به این نکته الان که در پایان فصل هستیم اشاره کنم که در مقایسه با چهار تیم دیگری که الان رقیب ما هستند ما از داوری واقعا بیشتر متضرر شدیم.

وی تصریح کرد: خیلی‌ها به من می‌گویند چرا حرف نمی‌زنی و چرا اعتراض نمی‌کنی، اما باید بگویم که در بازی با استقلال‌صنعتی خوزستان خطایی که داور نگرفت به گل حریف تبدیل شد، در بازی با نفت تهران پنالتی اشتباه بود، در بازی با تراکتورسازی گل حریف خطا بود اما داوران اشتباه کردند و حالا اگر این اشتباهات نبود ما قهرمان بودیم.

مظلومی بیان کرد: از هیئت مدیره باشگاه تشکر می‌کنم که حمایت می‌کنند، برخی دوستان می‌گویند باید به این تیم شوک وارد کرد در حالی که ما در یک جام فینالیست هستیم و در یک جام دیگر شانس قهرمانی داریم، چرا آن موقع که استقلال تیم پنجم یا ششم جدول بود شوک لازم نبود حالا لازم است.