به گزارش پارس ، میرشاد ماجدی در گفت وگو با ایسنا، درباره شکایت باشگاه الهلال از این تیم به AFC اظهار کرد: ما در همان روز بازی به ناظر دیدار نامه نوشتیم و در آن به این مساله اشاره کردیم که مباحث فرودگاه به ما ارتباطی ندارد. هر اتفاقی که در فرودگاه افتاده است از مسایل پلیسی و امنیتی است و از عهده باشگاه استقلال خارج بوده است. اما اگر انتقادی از وضعیت خورد و خوراک و رفت و آمد وجود داشته باشد قابل تامل است.

وی در ادامه افزود: حالا آنها شکایتی کردند و به دنبال این هستند تا ما را محروم کنند. البته ما هم نظرمان بر این است که پرتاب مواد محترقه یا مسایلی شبیه این توسط عده ای از تماشاگرنماها انجام شده است و باز هم ارتباطی به تیم استقلال ندارد. فراموش نکنید که پرتاب مواد محترقه در بازی های داخلی استقلال رخ نمی دهد و قطعا یک اتفاق بوده که از عهده باشگاه خارج بوده است.

سرپرست استقلال در ادامه با اشاره به ناظر بازی استقلال و الهلال، اظهار کرد: اگر مسایل مطرح شده در شکایت باشگاه الهلال در زمان بازی بوده باشد، نظر ناظر دیدار حکم است. به هر حال ایشان دیده و حتما در گزارشش به آنها اشاره کرده است. من نمی خواهم بگویم که پرتاب مواد محترقه کار زیبایی بوده، اما اعتقاد دارم که ناظر بازی در رابطه با این مسایل پاسخگو خواهد بود.

ماجدی در پاسخ به این سوال که واکنش احتمالی باشگاه استقلال درباره شکایت الهلال چه خواهد بود؟ به ایسنا گفت: به هر حال مدیریت باشگاه به این مساله خواهد پرداخت. فتح الله زاده مدیر با سابقه ای است و می داند چه کار کند، من هم فکر نمی کنم AFC تنها به ادعای الهلال توجه کند و قطعا مسایلی نیز مطرح خواهد شد، ما در عربستان از این تیم تشکر کردیم و البته ادله هایی هم در صورت ادامه این ماجراها به AFC ارائه خواهیم کرد.