برانکو ایوانکویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و راه آهن گفت: در نخستین  کنفرانس خبری نیم‌فصل دوم گفتم که برای شما شیرینی می‌آورم. تشکر می‌کنم از همکاری صمیمانه شما، بطوریکه توانستیم تلاش جمعی‌مان را در حد وسع خود به هواداران اهدا کنیم. 
 
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: چیزی که از من سئوال می‌شود و از جمله پرسش‌هایی است که در نشست‌های خبری بسیاری خبرنگاران از من می‌پرسند، نظرم درباره دیگر تیم‌هاست. من معتقدم هر تیمی می‌تواند بازی‌ای را ببرد. مانند سپاهان که در سال گذشته در آخرین ثانیه‌ها قهرمان شد. 
 
وی افزود: استقلال همچنان روی کاغذ شانس قهرمانی دارد اما به طور منطقی رقابت برای قهرمانی میان استقلال خوزستان و پرسپولیس است و راه آهن گربه سیاه ماست. بازی سختی داریم و برای این حرف هم سند دارم. راه آهن در بازی آخر خود سپاهان قهرمانی فصل پیش را شکست داد و در بازی با استقلال  خوزستان هم مستحق باخت نبود. هیچکس فکر نکند راه آهن فردا به راحتی تسلیم  می‌شود. بازیکنان و مربیان این تیم قصد دارند به بهترین شکل بازی کنند و جوانمردی خود را به باشگاه ثابت کنند. ضمن اینکه  این تیم با برد پرسپولیس امکان بقا  در لیگ برتر را به دست می‌آورد. 
 
برانکو ادامه داد: درباره تیم خودم باید بگویم، مهرداد کفشگری، میلاد کمندانی و رضا خالقی‌فر را تا کنونه به آمادگی لازم برای بازی فردا نرسیده‌اند و امکان دارد در این بازی تیم ما را همراهی نکنند. هراتفاقی دربازی فردا بیفتد به بازیکنانم افتخار می‌کنند، چرا که آنها فصل بسیار خوبی را پشت سر گذاشتند و به آنها تبریک می‌گویم. انتظار دارم در بازی فردا پیروز شویم و همراه هوادران به بهترین شکل فصل را به پایان برسانیم. 
 
برانکو درباره این که توپالیدیس ادعا کرده مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شود، توضیح داد: او حق دارد چنین ادعای بکند. هرگز نگفتم ما قهرمانیم، بلکه گفتم می‌خواهیم قهرمانی شویم. ضمن اینکه هیچگاه نگفتم می ‌خواهیم با چند گل مقابل راه آهن به پیروزی برسیم. فرقی نمی‌کند که با چند گل به پیروزی برسد. ابتدا هدف ما رسیدن به برتری مقابل راه آهن است.