صادق ورمزیار در پاسخ به این سوال که نظرش راجع‌ به بحث هیات مدیره استقلال و این که تلویحا آنها اعلام کردند مظلومی تا بازی با صبا سرمربی خواهد بود و بعد از آن درباره او تصمیم گیری می‌شود، اظها‌ر کرد: آن چیزی که از سوی هیات مدیر عنوان شد واقعا جالب توجه نبود. وقتی که شما می خواهید دست به تغییرات بزنید، باید کار کارشناسی کنید. اگر کارشناسی نشود، مشکلات بیشتر می‌شود. این نحوه ورود به ماجرا از سوی هیات مدیره عجیب بود.

او افزود: مشکل وقتی بیشتر می‌شود که متوجه شویم شاید برخی از بازیکنان از این به بعد دل به تمرین ندهند. کار درستی از سوی هیات مدیره استقلال اتفاق نیافتاد و شاید آنها یک تصمیمی گرفته بودند در نهایت اتفاقاتی افتاد و آن تصمیم اجرایی نشد.

پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که به نظرش آبی‌های پایتخت تمرکز کافی را برای مصاف با صبا را دارند یا خیر نیز گفت: تمرکز از بالا به پایین است. یعنی از هیات مدیره به مدیر‌عامل از مدیر‌عامل به کادرفنی و از کادرفنی به بازیکنان منتقل می‌شود. وقتی دیدیم بعد از باخت استقلال برابر تراکتورسازی جنگ و دعوا در هیات مدیره اتفاق افتاد، یعنی آن بالا آرامش نیست. با این حال مظلومی باید تیم را آماده کند تا با کسب امتیاز برابر صبا سهمیه آسیایی را قطعی کند. به‌ هر‌ حال مربیان بزرگ در جاهای بزرگ تصمیم گیری‌های اثرگذار دارند.