غلامرضا بهروان رئیس کمیته مسابقات در این مراسم گفت: به سهم خود به آقای مهدی تاج برای انتخابشان به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال را تبریک عرض می کنم. ایشان شخصی از بدنه فوتبال و رئیس سازمان لیگ بوده اند و از نزدیک با مشکلات آشنا هستند و امیدواریم خداوند  به ایشان توفیق بدهند تا در مجموعه فدراسیون موفق باشند. باید همه بدنه فوتبال به رئیس جدید کمک کنند. در راه موفقیت فوتبال دولت، مجلس و ملت همگی باید کمک کنند.

این مقام مسئول گفت: برای مراسم اختتامیه مکاتبات و هماهنگی های بسیاری شده است و تیم های استقلال خوزستان، پرسپولیس و استقلال تهران شانس قهرمانی دارند و بازی رأس ساعت 18:15 روز 24 اردیبهشت 95 به صورت همزمان برگزار خواهد شد.  

حجت‌الله بهمنی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال هم گفت: برنامه ریزی هایی که برای برگزاری مراسم اختتامیه لیگ برتر فوتبال در نظر گرفته ایم از سطح کیفی خوبی برخوردار است و همه تلاش خود را به خرج می دهیم که مانند سال های گذشته مراسم باشکوهی برگزار کنیم.

وی ادامه داد: طبق برنامه ریزی سه پلان تهیه شده که شامل 3 کاپ قهرمانی و 3 سری مدال طلا که تهیه و برای استان هایی تیم های مدعی قهرمانی در آن بازی دارند ارسال می شود. برای سازماندهی بازی های هفته پایانی سه تیم به استان های مختلف اعزام می شوند. برای جمعیت حامیان هواداران 80 دست لباس متحدالشکل و یک فرم برای چیدمان استیج قهرمان تهیه و همچنین برای مراسم نورفشانی برنامه و تدابیر خوبی در نظر گرفته شده است.

 در حالی در این خبر از قول بهروان اعلام شده مسابقات هفته سی‌ام و پایانی لیگ برتر از ساعت 18:15 روز جمعه هفته جاری آغاز می‌شود که پیش‌تر زمان برگزاری این مسابقات همانند دو هفته گذشته ساعت 18 اعلام شده بود. باید دید این موضوع درست است یا اینکه مسابقات در همان ساعت 18 آغاز می‌شود.