علی کفاشیان که به عنوان نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال فعالیتش را آغاز کرده است عصر امروز دوشنبه با بیان اینکه در جلسه با کی روش حضور نداشته است گفت: ترجیح دادم آقای کی روش نخستین جلسه را با آقای تاج برگزار کنند و صحبت هایشان را با یکدیگر مطرح کنند.

وی با تاکید بر اینکه همه مشکلات تیم ملی حل خواهد شد گفت: خدا را شکر همه شرایط به شروع فعالیت های تیم ملی فراهم است و در تلاشیم تا بهترین امکانات را در اختیار کی روش بگذاریم. ضمن اینکه تلاش می کنیم با جذب منابع مالی دغدغه ای برای آماده سازی تیم ملی نداشته باشیم.

علی کفاشیان در مورد حضورش در کنگره فیفا که به میزبانی مکزیک برگزار می شود گفت: کنگره سالانه فیفا هر سال در اردیبهشت ماه به میزبانی یک کشور برگزار می شود که این کنگره امسال به میزبانی مکزیک برگزار می شود و طی آن عملکرد سالانه فیفا مورد بررسی قرار خواهد گرفت. ضمن اینکه جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا هم در مکزیک برگزار خواهد شد.

رئیس پیشین فدراسیون فوتبال در مورد اینکه عنوان شده برانکو جایگزین کی روش خواهد شد گفت: الان به صلاح ما نیست که کی روش را تغییر بدهیم. ایشان پنج سال است که در فوتبال ایران مانده و بهتر است که در تیم ملی بمانند.