هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال فردا با انجام 8 بازی به طور همزمان برگزار می شود سرخابی ها به مصاف حریفان تبریزی خود می روند.
 
*گسترش فولاد تبریز- پرسپولیس ؛ ارتش سرخ در پی جبران ناکامی
شاگردان فراز کمالوند فردا ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای سرخپوشان پایتخت هستند. شاگردان برانکو هفته گذشته با باخت مقابل نفت تهران صدر جدول را به رقیبشان استقلال تهران واگذار کردند.بر این اساس آنها قصد دارند با برد مقابل گسترش فولاد همچنان در کورس قهرمانی بمانند. سرخپوشان پایتخت این شانس را دارند که دوباره به صدر بازگردند در صورتی که تیم های استقلال و استقلال خوزستان مقابل حریفانشان امتیاز از دست بدهند.در آن سوی میدان تیم گسترش فولاد با 38 امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و از این رتبه رضایت دارد. مصدومیت محسن بنگر دغدغه اصلی برانکو در این بازی است که معلوم نیست به این بازی می رس د یا نه!
 
*استقلال-تراکتور سازی تبریز؛ سند قهرمانی استقلال زیر دست ژنرال
آبی پوشان پایتخت فردا ساعت 18 در ورزشگاه آزادی به مصاف شاگردان قلعه نویی می روند. شاگردان مظلومی هفته گذشته با برد مقابل سایپا به صدر جدول باز گشتند. بر این اساس آنها برای تثبیت صدر نشینی شان  به برد این بازی نیاز مبرم دارند. در آن سوی میدان تیم تراکتور سازی شانس زیادی برای قهرمانی ندارد بنابراین این تیم تلاش می کند با حفظ رتبه چهارم خود در کسب سهمیه آسیا همچنان امیدوار بماند. جدال مظلومی و قلعه نویی به جذابیت این بازی می افزاید.
 
به هر حال هر دو تیم استقلال و تراکتور سازی به برد این بازی نیاز مبرم دارند به طور حتم شاهد بازی جذاب از هر دو تیم خواهیم بود.
 
*پدیده-استقلال خوزستان؛ رویای پپ ناپدید می‌شود؟
تیم فوتبال پدیده مشهد فردا ساعت 18 در ورزشگاه ثمن مشهد میزبان شاگردان ویسی هستند. شاگردان مهاجری با کسب 36 امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارند. هرچند مشهدی‌ها دغدغه سقوط ندارند و در کسب سهمیه آسیا شانسی برای خود قائل نیستند اما پدیده محمدرضا مهاجری نمی‌خواهد پشت سر تیمش حرف و حدیث باشد. آن سوری میدان تیم استقلال خوزستان با بازیکنان جوان خود دست به کار بزرگی زده است و برای کسب قهرمانی با سرخابی ها رقابت می کند. شاگردان ویسی بهترین خط دفاع لیگ را در اختیاز دارند و کمترین گل خورده را به نام خود ثبت کردند.
 
به هر حال باید دید آبی پوشان اهوازی می توانند صدر جدول را از همنام تهرانی خود باز پس بگیرند یا نه!
 
*نفت تهران-فولاد خوزستان؛ علیمنصور در  آرزوی سهمیه
شاگردان منصوریان فردا ساعت 18 در ورزشگاه تختی تهران پذیرای شاگردان اسکوچیچ هستند. تیم نفت با وجود مشکلات مالی یکی از نشانه های کسب سهیمه آسیا است.شاگردان منصوریان هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و با برد مقابل پرسپولیس باعث صدرنشینی آبی پوشان پایتخت شدند.در آن سوی میدان تیم فولاد خوزستان در نیم فصل دوم متحول شد و با بهبود جایگاهش در جدول از انتهای جدول فرار کرد. شاگردان اسکوچیچ تلاش می کنند در هفته های پایانی لیگ جایگاهشان را ارتقاء دهند و فصل پانزدهم را با رتبه خوب به پایان ببرند.
 
*ذوب آهن-سیاه جامگان؛ تقابل بهترین تیم آسیا با شاگردان کاظمی
شاگردان گل محمدی فردا ساعت 18 در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان میزبان تیم سیاه جامگان هستند. تیم ذوب آهن با 43 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارد. این تیم شانس زیادی برای کسب سهمیه آسیا ندارد. بنابراین تمام تمرکزش را روی بازی های لیگ قهرمانان آسیا قرار داده است.
شاگردان گل محمدی با برد مقابل تیم النصر عربستان با اقتدار به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کردند. آنها کمتر از 2 روز برای این بازی در لیگ برتر فرصت داشتند و تنها دغدغه گل محمدی خستگی بازیکنان است. در آن سوی میدان تیم سیاه جامگان با 24 امتیاز در جایگاه چهاردهم قرار دارد این تیم برای ماندن در لیگ برتر به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد. جدال بهترین تیم آسیا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با شاگردان کاظمی جذاب و دیدنی خواهد بود.
 
*راه آهن-سپاهان؛ لوکومتیو در پی گریز از دره
تیم فوتبال راه اهن فردا ساعت 18 در ورزشگاه شهدای شهر قدس به مصاف زرد پوشان اصفهانی می رود. تیم راه آهن وضعیت خوبی در جدول رده بندی ندارد و لوکومتیورانان برای فرار از دره سقوط باید سه امتیاز این بازی سخت را از چنگ اصفهانی‌ها بیرون بکشند. آن سوی میدان سپاهان هم با 38 امتیاز در رتبه نهم جدول قرار دارد. زردهای نصف جهان شانسی برای کسب سهمیه ندارند و فقط برای بهبود وضعیت خود در جدول می‌جنگند. باید منتظر ماند و دید آیا راه آهنی‌ها می‌توانند شانس خود را برای بقا زنده نگه دارند یا سپاهان رتبه خود را در جدول بهتر می‌کند.