پس از برکناری مجید جلالی از سرمربی گری تیم فوتبال سایپا تهران، طی حکمی از سوی بیت الله رضایی مدیرعامل باشگاه، فرهاد پورغلامی تا پایان فصل هدایت نارنجی پوشان را به عهده گرفت.

 

با این وجود به نظر می رسد که مربی انزلی چی سایپا که از تغییر ناگهانی جلالی و سرمربی گری خود شوکه شده است، قصدی برای نشستن روی نیمکت خودروسازان و رفیق نیمه راه شدن برای آقامعلم فوتبال ایران را ندارد.

 

پورغلامی در سه فصل اخیر لیگ برتر به عنوان دستیار اول مجید جلالی در تراکتورسازی و سایپا فعالیت کرده است و حاضر نیست رفاقت خود با سرمربی سابق نارنجی پوشان را به بهای نشستن روی نیمکت سایپا، فقط برای 2 بازی تحت الشعاع قرار دهد.

 

پورغلامی اطمینان دارد که حتی در صورت به پیروزی رساندن سایپا در  2 دیدار پایانی فصل، برای سال بعد جایی روی نیمکت خودروسازان ندارد. چرا که مسئولان باشگاه به دنبال جذب سرمربی دیگری برای لیگ شانزدهم هستند.

 

حمید مطهری دستیار دوم جلالی پس از اخراج این مربی به گفته خودش حاضر نشد اصولش را زیر پا بگذارد و به هر نحوی با سایپا ادامه دهد. باید ببینیم آیا پورغلامی حاضر به سرمربی گری سایپا مقابل استقلال اهواز یا نفت تهران می شود یا این که، رضایی برای هدایت تیمش در این 2 بازی تصمیم دیگری خواهد گرفت؟