به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، هفته چهارم از مرحله گروهی رقابتهای فوتبال لیگ قهرمانان آسیا امشب چهارشنبه با برگزاری یک دیدار از گروه C به پایان رسید که این بازی با برتری ۴ بر یک تیم فوتبال الاهلی عربستان مقابل سپاهان ایران همراه شد.

در این بازی که در ورزشگاه ملک عبدالعزیز برگزار شد، مصطفی بصاص (۴۵ و ۵۰) ، برونو سزار (۶۶- پنالتی) و بدر الخمیس (۱+۹۰) برای الاهلی عربستان گل زدند و رادومیر دالوویچ (۸۱) تک گل سپاهان را به ثمر رساند. برونو سزار و پالومینو از الاهلی عربستان و میلان سوشاک، محسن ایرانژاد، محمد غلامی و حسن جعفری از سپاهان ایران بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

در دیگر بازی این گروه هم امشب تیم الغرافه قطر با نتیجه ۳ بر یک برابر النصر امارات به پیروزی دست یافت. انس مبارک (۹) ، آندرسون نه نه (۵۵) و فهید الشمری (۷۹) برای الغرافه قطر و تاکایوکی موریموتو (۱۷) برای النصر امارات در این مسابقه گل زدند.

الاهلی با پیروزی در این مسابقه ۱۲ امتیازی شد تا ضمن تحکیم جایگاهش در صدر جدول گروه C، نخستین تیم صعود کننده به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت. الغرافه قطر با ۹ امتیاز، سپاهان ایران با ۳ امتیاز و النصر امارات بدون امتیاز رده های دوم تا چهارم این گروه را از آن خود کردند.

پس از قطعی شدن صعود الاهلی عربستان و حذف النصر امارات، کار تیم سپاهان اصفهان برای صعود به مرحله بعدی این مسابقات به اما و اگر کشیده شد. این تیم باید در دو بازی آینده اش در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پیروزی برسد اما الغرافه در این دو دیدار نباید حتی یک امتیاز هم کسب کند تا شاگردان زلاتکو کرانچار شانس صعود به مرحله بعدی این مسابقات را بدست آوردند.

با توجه به شکست استقلال تهران برابر الهلال عربستان، تراکتورسازی تبریز برابر الشباب عربستان و سپاهان اصفهان برابر الاهلی عربستان، هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا هفته ناکامی نمایندگان ایران برابر حریفان عربستانی نام گرفت و روزهای تلخی را برای فوتبال و فوتبالدوستان کشورمان رقم زد.