به گزارش پارس به نقل از جام ورزشی، هاشم بیک زاده پس از شکست یک بر صفر استقلال مقابل الهلال درباره شانس صعود آبی پوشان به مرحله بعدی عنوان کرد: به نظرم حق ما در این دیدار باخت نبود. در بازی رفت واقعاً پیروز شدیم. هنوز هم هیچ چیزی برای ما تمام نشده است. لیگ هم باقی مانده و در لیگ قهرمانان آسیا هم بازی های آینده ای داریم.

وی با گلایه از برخی تماشاگران تصریح کرد: برخی از هواداران از اول فصل اصرار داشتند که چرا من به استقلال آمدم. تا توپ زیر پای من می آید شروع به شعار دادن می کنند. چندین ماه است که هیچ پولی نگرفته ایم، آخر هم بازیکن بی غیرت نامیده می شویم. این مسائل درست نیست، هواداران تیم خود را تشویق کنند.

هافبک استقلال در مورد شعار هواداران و تشویق آنها از یک بازیکن خاص یادآور شد: به هر حال هواداران بازیکنی را دوست دارند، مگر در پرسپولیس که علی کریمی تشویق می شود چه اتفاقی رخ می دهد؟ برخی بازیکنان محبوب تماشاگران هستند. به این مسائل کاری ندارم، هوادار باید تیم خود را تشویق کند.

وی افزود: به هر حال بازیکن اشتباه می کند و هوادار علیه او نباید شعار بدهد. نمی دانم چه کار باید انجام دهم. ما چیزی را از دست نداده ایم. در لیگ صدرنشین هستیم و در آسیا در رتبه اول قرار داریم. هوادار حق دارد ناراحت باشد اما باید در جریان بازی تیم خود را تشویق کند.

بیک زاده در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه چرا هواداران علیه او موضع می گیرند، گفت: من چند بازی آینده در استقلال هستم و برای این تیم بازی خواهم کرد و در لیگ قهرمان خواهیم شد و در آسیا نتایج خوبی می گیریم. آنوقت از استقلال می روم و هواداران هر کسی که دلشان می خواست در پست من بیاورند.