نخستین تمرین آبی‌پوشان پایتخت پس از پیروزی مقابل سایپای تهران عصر امروز شنبه در زمین شماره دو مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد. برخی حواشی این تمرین به شرح زیر است:

* منصور پورحیدری امروز در تمرین استقلال حضور پیدا کرد. نکته جالب اینکه پورحیدری خودش در حالی رانندگی بود که بهبودی حال وی منجر به خرسندی هواداران و بازیکنان استقلال شد.

* سیدمهدی رحمتی که در دیدار مقابل سایپا روز پرفروغی را گذرانده بود، به دلیل حضور در مشهد مقدس غایب تمرین بود.

* روزبه چشمی و عادل شیحی به دلیل مصدومیت و حنیف عمران‌زاده به خاطر مسائل انضباطی غایبان تمرین امروز بودند.

* علیرضا منصوریان، کاپیتان پیشین استقلال و سرمربی حال حاضر نفت تهران از سوی هواداران استقلال مورد تشویق قرار گرفت.

* حدود ۷۰ تماشاگر که برای تشویق تیم‌شان به زمین شماره دو آزادی آمده بودند، به خاطر برد مقابل سایپا و صدرنشینی مجدد آبی ها به پخش شیرینی پرداختند.

* پرویز مظلومی در ابتدای تمرین حدود ۱۰ دقیقه با بازیکنانش صحبت کرد و از آنها خواست تا زمان دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز، تمرینات‌شان را با جدیت بیشتری انجام داده تا بتوانند با پیروزی مقابل تیم تبریزی، صدرنشینی خود را حفظ کنند.

* سرمربی استقلال به شدت از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفت و هواداران از مظلومی خواستند که تراکتورسازی تبریز را شکست دهد.

* با دستور کادر فنی آبی‌پوشان، بازیکنان استقلال فردا تنها در یک نوبت و آن هم صبح به مجموعه انقلاب رفته و به زدن وزنه خواهند پرداخت.

* وحید طالب‌لو تمرینات ویژه ای را زیر نظر حسین تراب‌پور انجام داد.

* مجید صالح مدیریت تمرین را به عهده داشت و با فریادهای خودش از بازیکنان می خواست که تمرینات را با جدیت انجام داده تا بتوانند با آمادگی خوب مقابل تراکتورسازی به میدان بروند. در حین تمرین تمام بازیکنان از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

* پروپیچ در طول تمرین بیشتر از سایر بازیکنان مورد تشویق قرار گرفت و آن هم به خاطر این بود که او در دیدار مقابل سایپا توانسته بود گل دوم را زده و موجب پیروزی استقلال شود.

تیم فوتبال استقلال تهران عصر روز یکشنبه نوزدهم اردیبهشت ماه و از هفته بیست‌ونهم لیگ پانزدهم و از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتورسازی تبریز خواهد بود.