به گزارش پارس به نقل از فارس، تراکتورسازی در چهارمین مسابقه خود در مرحله گرهی لیگ قهرمانان آسیا یک بر صفر مقابل الشباب شکست خورد.

تراکتورسازی در نیمه دوم بازی موقعیت های خوبی ایجاد کرد اما نتوانست از برتری خود استفاده کند. الشبابی ها بسیار باهوش بازی می کردند و روی ضد حملات برنامه داشتند. در نهایت لوکاس بازیکن آرژانتینی الشباب توانست در دقیقه ۸۴ روی اشتباه محمد نصرتی و روی یک ضد حمله دروازه تراکتورسازی را باز کند.

نماینده ایران در دیدار قبلی خود مقابل الشباب نیز علی رغم برتری که داشت شکست خورد.

تراکتورسازی در این مسابقه با ترکیب مهدی ثابتی، محمد نصرتی، مرتضی اسدی، محمد ایرانپوریان، مهدی کریمیان، مسعود ابراهیم زاده، مصطفی اکرامی (۶۴ قاسم دهنوی) ، فلاویو لوپز، مهدی کیانی (۹۱ سید محسن حسینی) ، جواد کاظمیان (۸۱ گیلسون) ، مهدی سید صالحی به میدان رفت.

تراکتورسازی و الشباب از ساعت ۲۰: ۱۵ در ورزشگاه یادگار امام به مصاف یکدیگر رفتند.

داور ازبکستانی بازی به مرتضی اسدی و مسعود ابراهیم زاده از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

الشباب با این پیروزی ۱۰ امتیازی شد و توانست به جایگاه خود در صدر جدول استحکام ببخشد. الجیش نیز با کسب ۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت تا تراکتورسازی در پایان هفته چهارم مرحله گروهی با همان ۴ امتیاز به رده سوم جدول سقوط کند. الجزیره هم تنها با کسب ۲ امتیاز در قعر جدول جای گرفته است.

در دیگر دیدار این گروه الجزیره امارات و الجیش قطر از ساعت ۲۰: ۱۰ به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.