مجید جلالی پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل استقلال در حالی که بغض داشت، گفت: الان تنها چیزی که می‌تواند راحتم کند، این است که فصل در حال پایان است. این بغض چند ساله من است که آدم صبوری هستم. سال‌ های سال است که شرایط غیرمنصفانه را تحمل کرده و کسی چیزی نمی‌گوید.

وی افزود: شمال می‌رویم می‌گویند جو آنجا خراب بوده و صحبتی نکن. جنوب می‌رویم همین حرف‌ها را می‌زنند و می‌گویند حرفی نزن تا همه چیز را کنترل کنیم. فوتبال برای مردم است و ما هم می‌خواهیم موفق باشیم. نمی‌خواهیم همه چیز کجدار و مربز باشد.

سرمربی سایپا خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهم من را با سرمربی پرسپولیس مقایسه کنید. هفته بیست‌وچندم لیگ، تیم من بین رتبه و دوم و چهارم جدول بود و پرسپولیس نهم تا یازدهم. برانکو حمایت می‌شود ولی هر روز عنوان می‌کردند که قرار است من را کنار گذاشته و فلانی را سرمربی کنند. یک روز به کاپیتان تیمم زنگ زدند و گفتند فلانی قرار است سرمربی شود. مدیران بی‌کفایت فوتبال ایران نباید برای حضور افراد در مدیریت فوتبال شاخصی تعیین و به این مسائل رسیدگی کنند؟ چگونه هر فردی می‌‌آید و مدیر باشگاه می‌شود؟ باغبان هم که می‌خواهند انتخاب کنند کسی را انتخاب می‌کنند که تخصص داشته باشد اما در فوتبال هر کسی را مدیر می‌کنند.

جلالی ادامه داد: تیم من را به خاطر اینکه سایپا به رده چهارم سقوط کرد، جریمه کردند. اگر مقصر هستم، از مدیران سایپا می‌خواهم کل قراردادم را جریمه کنند. واقعا احساس می‌کنم که لقمه سهل‌الهضم هستم. ما در این فوتبال زحمت کشیده‌ایم و چرا باید مدیری که تخصص ندارد، انتخاب شود؟ اگر قرار است هر کسی مدیر شود، چرا با فلان مربی خارجی قرارداد میلیاردی بسته می‌شود؟ اگر اینطور است، هر فردی را می‌توان به عنوان مربی انتخاب کرد.