به گزارش پارس به نقل از فارس، تیم استقلال یک روز پس از شکست مقابل الهلال از ساعت ۱۷ امروز د رزمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی تمرینات خود را پیگیری کرد. از زمانی که تمرینات تیم استقلال به زمین شماره ۲ مجموعه ورزشی آزادی منتقل شده است، خبرنگاران برای ورود به محل تمرین آبی پوشان دچار مشکلاتی شده اند و تا زمانی که کارت حراست وزارت ورزش و جوانان را برای مسئولان رؤیت نکنند از ورود آنان خودداری خواهد شد. امروز نیز تعدادی از خبرنگاران و عکاسان پشت در های مجموعه ورزشی آزادی منتظر ماندند و پس از دقایقی به داخل مجموعه هدایت شدند.

* سید مهدی رحمتی، آرش برهانی، سیاوش اکبرپور و جی لویید ساموئل به همراه حسن اشجاری غائبان تمرین امروز محسوب می شدند. ساموئل به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه مچ پا به محل تمرین آبی پوشان نیامد. دکتر نوروزی در این باره به خبرنگاران گفت: این بازیکن به کلینیک رفته و وضعیت او برای بازی با گهر مشخص نیست قرار است از این بازیکن فردا تست گرفته شود. سایر بازیکنان هم مشکلی ندارند.

*حسن اشجاری فعلا به دلیل مصدومیت باید فیزیوتراپی کند.

* قبل از آنکه تمرین آبی پوشان آغاز شود، چند هوادار نسبت به عملکرد سیاوش اکبرپور معترض شدند و می خواستند این موضوع را به گوش سرمربی استقلال برسانند؛ اما تعداد دیگری از هواداران با آنها مخالفت کرده و می گفتند سرمربی باید تصمیم بگیرد که چه بازیکنی به میدان برود و هواداران حق اعتراض ندارند چون سرمربی بازیکن را تمرین می دهد و با آنها زندگی می کند. این تعداد از هواداران دقایقی با یکدیگر در این باره صحبت کردند و سپس قضیه خاتمه پیدا کرد.

* فرهاد مجیدی که در فهرست ۱۸ نفره بازی روز گذشته حضور نداشت امروز در کنار دیگر بازیکنان برنامه های تمرینی را انجام داد.

* محمد نیک سیرت مهاجم اسبق استقلال به همراه فرزاد مجیدی، دکتر نورزی، سیروس دین محمدی و شاهرخ بیانی در تمرین امروز آبی پوشان حضور داشتند.

* در ابتدای تمرین امروز امیر قلعه نویی بازیکنان اصلی استقلال را دور هم جمع کرد و در خصوص شکست در بازی روز گذشته با آنها به صحبت پرداخت. وی که با لباس شخصی به محل تمرین آمده بود برای دقایقی عملکرد بازیکنان را مورد نقد قرار داد و از آنها خواست که برای بازی با گهر شکست مقابل الهلال را فراموش کنند.

* بعد از صحبت های قلعه نویی تمامی بازیکنان برنامه های تاکتیکی را پشت سر گذاشته و زیر نظر مجید صالح، ستار همدانی، کریم بوستانی و حاج قاسم برنامه های تمرینی را پشت سر گذاشتند.

* علی حمودی، حنیف عمران زاده، پژمان منتظری و فرزاد حاتمی ۴ بازیکنی بودند که بعد از تمرین ریکاوری بازی تنیس فوتبال را انجام دادند.

* بازیکنان تیم استقلال در تمرین امروز همچنان در خصوص شکست مقابل الهلال و اتفاقات رخ داده در این مسابقه صحبت می کردند.

* دکتر نوروزی که در تمرین امروز تیم استقلال حضور داشت، برای دقایقی با امیر قلعه نویی به صحبت پرداخت.

*بازیکنان استقلال در نهایت در دو گروه به بازی دستگرمی پرداختند که جواد نکونام هم در این بازی حضور داشت.