دیدار تیم‌های فوتبال استقلال اهواز و پرسپولیس که قرار بود از ساعت ۱۸:۱۰ امروز جمعه در ورزشگاه تختی اهواز برگزار شود به خاطر مشکلات ایجاد شده و سنگ پرانی‌هایی که صورت گرفته با ۳۰ دقیقه تاخیر آغاز شد و در پایان با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان به پایان رسید. جری بنگستون( ۵۵ و ۸۵) گل های سرخپوشان را به ثمر رساند.

این دیدار که تحت تاثیر اتفاقات قبل از بازی آغاز شده بود ۴۵ دقیقه نه چندان جذاب داشت که دو تیم نتوانستند موقعیت خطرناکی روی دروازه ها ایجاد کنند. تنها در دقیقه ۲۸ بود که سانتر رامین رضاییان را بنگستون با ضربه سر به سمت دروازه استقلال اهواز زد که دروازه بان این تیم این ضربه را به کرنر فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول این دیدار محسن بنگر کاپیتان سرخپوشان به خاطر مصدومیت جایش را به اومانیا داد.

استقلال اهواز در دقیقه ۴۴ می توانست به گل دست پیدا کند اما ضربه سر عادل کلاه کج را سوشا مکانی با یکدست دفع کرد تا آبی ها هم به گل نرسند.

در نیمه دوم پرسپولیس کمی بهتر از نیمه اول کار کرد و در دقایق ابتدایی این نیمه به گل رسید. در دقیقه ۵۵ این دیدار امید عالیشاه سانتری را روی دروازه استقلال اهواز ارسال کرد که جری بنگستون با ضربه سر دروازه حریف را باز کرد.

پس از این گل شاگردان برانکو سعی در استفاده از ضد حملات و آرام کردن بازی داشتند که توانستند به اهداف خود نیز برسند. با این حال استقلال اهواز که سقوطش به لیگ دسته اول قطعی شده بود تلاش کرد گل خورده را جبران کند.

در دقایق پایانی این دیدار پرسپولیس در یکی از ضد حملاتش علیپور را پشت محوطه جریمه صاحب موقعیت کرد که چرخش این بازیکن و ورود به محوطه جریمه با خطای مدافعان استقلال اهواز مواجه شد و سرخپوشان در دقیقه ۸۵ صاحب ضربه پنالتی شدند که جری بنگستون این ضربه را به گل تبدیل کرد.

درحالی که بازی دقایق پایانی را طی می کرد هجوم تماشاگران به زمین برای دقایقی بازی را متوقف کرد و پس از بازگشت آرامش به زمین دقایق وقت اضافه سپری شد اما تغییری در نتیجه حاصل نشد.

پرسپولیس با این پیروزی ۵۱ امتیازی شد و موقعیتش را در صدر جدول بهتر کرد. این پیروزی در حالی برای سرخپوشان به دست آمد که استقلال خوزستان برابر گسترش فولاد تبریز به تساوی رسیده بود.