تیم فوتبال استقلال روزهای سختی را بعد از دربی پایتخت سپری می کند. شکست سنگین و ۴ بر ۲ آبی پوشان باعث شده تا هواداران این تیم کاملا سرخورده و عصبی شوند و گروهی از آنها نیز تاب کری خوانی هواداران تیم رقیب را نداشته باشند.

روز یکشنبه و در نخستین تمرین آبی ها بعد از دربی اتفاقات حاشیه ای زیادی را شاهد بودیم. از درگیری هواداران معترض با سرپرست تیم گرفته تا تغییر زمین تمرین آبی ها و البته ادامه اعتراض ها بهنگام برگزاری تمرین در مجموعه ورزشی آزادی.

این شرایط امروز به گونه ای دیگر ادامه داشت. پیش از ظهر روز دوشنبه اعضای هیات مدیره باشگاه در وزارت ورزش گرد هم آمدند و در جلسه ای که مظلومی نیز حضور داشت به بررسی مسایل پیش آمده پرداختند و البته به سرمربی تیم تاکید کردند که از وی حمایت خواهند کرد. همزمان خبر تغییر سرپرست تیم و حضور نصرالله عبداللهی بجای فرزاد مجیدی روی نیمکت تیم به گوش رسید.

کمی بعد از این نشست، مقابل درب ورودی مجموعه ورزشی آزادی بار دیگر هواداران معترض جمع شدند تا صدای خود را به گوش بازیکنان و مسئولان تیم برسانند. غافل از اینکه بازیکنان از درب دیگری وارد مجموعه شدند تا کار آماده سازی خود را برای ادامه لیگ پی بگیرند.

پرویز مظلومی که حمایت هیات مدیره باشگاه را در اوج انتقادات مطرح شده پشت سر خود می دید، پیش از شروع تمرین بازیکنان را جمع کرد و دقایقی با آنها صحبت کرد.

سرمربی استقلال خطاب به آنها گفت: قوی باشید و دیگر از فکر دربی بیرون بیایید. این بازی تمام شد و چهار بازی دیگر پیش روی ما قرار دارد. باید هر طور که شده از فکر خارج شوید. این چهار بازی را بخاطر هواداران با یکدلی و تلاش مضاعف بازی خواهیم کرد.

مظلومی همچنین گفت: هواداران خیلی ناراحت هستند. آنها کاملا حق دارند و باید هر طور که شده در این چند بازی باقی مانده از  شرمندگی آنها خارج شویم. آنچه که در توان دارید در این هفته های باقی مانده ارایه کنید تا شرمندگی برای ما نماند.