به گزارش پارس ، به نقل ازمهر، مهرام یکی از دو نماینده ایران در چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیاست که به عنوان نایب قهرمان لیگ برتر همراه با پتروشیمی که قهرمان لیگ ایران شد در این دوره از مسابقات شرکت خواهد کرد.

تیم مهرام مدافع عنوان قهرمانی مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا هم محسوب می شود این در حالی است که این تیم برای شرکت در این رقابت ها وضعیت مبهمی دارد و چه بسا از شرکت در مسابقات انصراف دهد.

داشتن ترکیبی قوی برای رقابت با تیم های شرکت کننده در مسابقات باشگاه های غرب آسیا شرط اعضای هیات مدیره مهرام برای اعزام این تیم به محل برگزاری این دوره از رقابت ها در عراق است. از طرفی لازمه تشکیل چنین ترکیبی جذب بازیکنان خارجی است که اعضای کادر فنی مهرام با وجود رایزنی های انجام شده، هنوز در این زمینه به نتیجه نرسیده اند.

هر یک از تیم های شرکت کننده در مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا می توانند از دو یار خارجی در ترکیب خود استفاده کنند اما مهرام هنوز موفق به امضای قرارداد با هیچ یک از گزینه های خارجی مورد نظر خود در پست پنچ و دو نشده است. از طرفی طبق اعلام شفاهی (وابا) بازیکنان کمکی تیم ها هم به عنوان یار خارجی محسوب می شوند و همین مسئله هم کار این تیم را سخت تر خواهد کرد.

با این اوصاف مهرام برای حضور در رقابت های ۲۰۱۳ باشگاه‎ های غرب آسیا وضعیت نامشخصی دارد و این در حالی است که این تیم باید هر چه زودتر ترکیب بازیکنان خود را به کنفدراسیون غرب آسیا (وابا) اعلام کند چون از یک ماه دیگر مسابقات آغاز خواهد شد.

حمیدرضا صمدزاده، سرپرست تیم بسکتبال مهرام در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: این روزها به شدت درگیر مذاکره با گزینه های متفاوت خارجی با ملیت های مختلف هستیم اما نمی دانم چرا هنوز موفق به جذب هیچ یک از آنها نشده ایم. تلاش مان را ادامه می دهیم اما اگر بازیکنان خارجی مورد نظر را به خدمت نگیریم از حضور در مسابقات انصراف می دهیم چون با شرایط فعلی امکان رقابت پایاپای با تیم‍ های دیگر را نداریم.

مهرام در حالی برای شرکت در رقابت های باشگاه های غرب آسیا در بلاتکلیفی به سر می برد که دیگر نماینده ایران یعنی پتروشیمی مشغول پیگیری تمرینات آماده سازی خود است.

به نقل از مهر، چهاردهمین دوره مسابقات بسکتبال باشگاه های غرب آسیا ۲۱ تا ۲۸ اردیبهشت ماه در عراق برگزار می شود. این رقابت ها به منظور انتخابی بیست و چهارمین دوره مسابقات باشگاه ‎ های آسیا برگزار می شود. پتروشیمی و مهرام به عنوان قهرمان و نایب قهرمان فصل گذشته مسابقات بسکتبال لیگ برتر باشگاه های کشور به عنوان نمایندگان ایران برای حضور در مسابقات باشگاه های غرب آسیا معرفی شده اند.