محسن ترکی در این فصل دو دیدار استقلال و چهار مسابقه پرسپولیس را قضاوت کرده. دیدار دربی رفت دو تیم که مساوی شد و سه دیدار دیگر برای پرسپولیس دو برد و یک شکست به همراه داشت. استقلال هم مقابل ملوان با قضاوت ترکی به تساوی رسید.

نگاهی داریم به قضاوت ترکی در دیدارهای این فصل استقلال و پرسپولیس:

* استقلال 1-1 پرسپولیس

دیدار رفت اشتباه تاثیرگذاری در دربی صورت نگرفته بود. هر چند که گل ثانیه‌های پایانی جری بنگستون جنجال زیادی به همراه داشته. در این مسابقه چهار کارت زرد به اسقلالی‌ها و یک کارت زرد به پرسپولیسی‌ها داده شد.

* استقلال 2-2 ملوان

این قضاوت ترکی اعتراض زیادی از استقلالی‌ها را همراه داشته. هواداران استقلال هنوز هم معتقدند که وحید طالب لو خطایی روی پژمان نوری مرتکب نشده بود و داور به اشتباه سوت پنالتی را زد. هر چند که کارشناس های داوری چنین اعتقادی نداشتند. در این بازی هم سه کارت زرد برای ملوان و یک کارت زرد به استقلالی‌ها نشان داد.

* استقلال خوزستان 2-1 پرسپولیس

اولین شکست این فصل پرسپولیس با قضاوت ترکی به ثبت رسید. پرسپولیسی‌ها در دومین دیدار لیگ مغلوب شاگردان ویسی شدند. همچنین آخرین کارت قرمز عمر هادی نوروزی را ترکی در این دیدار به او نشان داد. ضمن این که از نگاه کارشناس های داوری مدافع استقلال خوزستان هم در نیمه اول باید اخراج می‌شد.

* تراکتورسازی 0-1 پرسپولیس

سه کارت زرد سهم پرسپولیس و دو اخطار سهم تراکتورسازی در این مسابقه بود. ضمن این که تگ گل پرسپولیس روی پنالتی بنگستون به دست آمد. پنالتی‌ای که درست اعلام شده بود. به اعتقاد کارشناسان داوری‏، ترکی باید یک پنالتی هم تراکتوری‌ها اعلام می‌کرد.

* پرسپولیس 1-0 فولاد

«این خطای پنالتی روی امیرحسین فشنگچی بود.» این نظر کارشناس داوری است که داور بازی اعتقادی به آن نداشت. همچنین سهم پرسپولیس یک کارت زرد و فولاد دو کارت زرده بوده.

* نکات دیگر:

- استقلال دو بازی، دو امتیاز، بدون اشتباه تاثیرگذار، پنج کارت زرد به استقلال، چهار کارت زرد به حریف.

- پرسپولیس چهار بازی، هفت امتیاز، اخراج هادی نوروزی، ده کارت زرد به پرسپولیس، هفت کارت زرد به حریف پرسپولیس، اخراج نکردن بازیکنِ حریف، دو پنالتی اعلام نشده برای حریف پرسپولیس.