علی کفاشیان اظهار داشت: من هنوز رییس هستم و تا زمانی که انتخابات برگزار نشده است همه مسئولان در سمت خود خواهند بود.چون هنوز انتخاباتی برگزار نشده است پس اتفاق تازه ای نیفتاده که تغییراتی پیش بیاید.مجمع که برگزار شد هر کسی که رای آورد و انتخاب شد به عنوان رئیس است.
 
رییس فدراسیون در مورد تاریخ برگزاری مجمع یادآور شد:زمان برگزاری انتخابات را یازدهم اردیبهشت در هیات رئیسه مشخص کردیم. با این حال منتظر هستیم تا وزارت ورزش که قول داده
مصوبه دولت را در مورد اساسنامه فدراسیون بگیرد اقدامات لازم را انجام دهد که سزیعتر انتخابات برگزار شود.
 
وی ادامه داد:البته درخواست کردیم وزارت ورزش  پروسه اساسنامه  را به بعد از برگزاری مجمع موکول کند تا ما فعلا بتوانیم انتخابات را انجام دهیم.البته من دیگر ثبت نام نمی کنم ولی تجربیات خود را به دیگران منتقل می کنم.
 
وی درباره اینکه وزیر ورزش گفته هیچ رئیسی نباید بیشتر از 2 دوره 4 ساله باشد، در یک فدراسیون خدمت کند گفت: من موافق حرفهای وزیر نیستم . ما تعداد دوره های خود را براساس مصوبه فیفا گذاشتیم. ماهم در فدراسیون فوتبال باید سه دوره اش کنیم. این اختیار را به مجمع فدراسیون بدهند. مجمع تصمیم بگیرد که این مسئول فدراسیون توانایی دارد یاخیر!
 
کفاشیان درباره چگونگی کنار رفتن نبی و روی کار آمدن اسدی خاطرنشان کرد: چند نفر مختلف را پیشنهاد کردند.من اسدی را قبول کردم چون کارشان خوب بود. آقای نبی هم خوب بود. ما سعی کردیم با تعاملاتی که به وجود آوردیم این تغییرات را انجام دهیم.
 
وی در واکنش به صحبتهای کی روش که اعلام کرده اسدی با چتر نجات وارد فدراسیون شده، افزود: اسدی مدیر باتجربه و کارایی است. هیچ معلوم نیست که بنده بروم وضعیت بهتر نشود. بعضی وقت ها تغییرات در سیستم خوب است. دکتر اسدی که آمد سعی کرد کارهای آقای نبی را پیش ببرد ولی اخلاقش کمی تند است. ایرادها به خود کی روش هم بر می گردد. کی روش هم باید سعی کند با مسئولین فدراسیون تعامل کند و سازش داشته باشد و علیه آنها حرف نزند. ایشان هم مقصر است.