رضا یزدانی در خصوص مصدومیتش اظهار داشت: خودم هم نمی‌دانم چه شد و در زمان تمرین این اتفاق برای من رخ داد، آن هم در روزهایی که خیلی آماده بودم و برای رسیدن به المپیک روزشماری می‌کردم.

وی افزود: پس از جلسه‌ای که دیروز داشتیم و به توصیه دکتر کیهانی فعلاً باید آب درمانی انجام دهم. اکنون به شدت درد دارم و حتی راه هم نمی‌توانم بروم، البته ابتدا فکر می‌کردم باید عمل انجام دهم اما در این برهه اگر عمل کنم به المپیک ریو نخواهم رسید.  ابتدا باید سه چهار روز استراحت مطلق انجام دهم و با آب درمانی شرایط را دنبال کنم و پس از آن وضعیتم مشخص شود.

آزادکار دارنده مدال طلای جهان در خصوص اینکه آیا به المپیک ریو خواهد رسید یا خیر، خاطرنشان کرد: من خودم چندین بار همین سوال را از دکتر کیهانی کردم و از او خواستم که به من واقعیت را بگوید اما جواب قطعی به من نداد.

یزدانی ادامه داد: شرمنده مردم هستم و همان قدر که مردم مرا دوست دارند، من هم دوست داشتم تا آنها را خوشحال کنم. آرزویم بود تا مدال المپیک را بگیرم چون به نوعی این مدال برایم طلسم شده بود.

وی تصریح کرد: یکی از دوستانم که خیلی او را قبول دارم خواب دیده مدال طلای المپیک را خواهم گرفت و امیدوارم با دعای خیر مردم به المپیک برسم. نسبت به دو روز قبل شرایط روحی بهتری دارم و باید این چند ماه را مدارا کنم. قرار است چند روز دیگر باز هم پیش دکتر کیهانی بروم تا او پایم را معاینه کند.