نیمه دوم دیدار تیم‌های ذوب آهن و تراکتورسازی تبریز از هفته بیست  پنجم لیگ برتر فوتبال جام خلیج فارس با حاشیه های زیر همراه بود:

*نخستین صحنه مهم نیمه دوم گلزنی مهدی رجب‌زاده از روی نقطه پنالتی بود که پس از گلزنی با نمایش  «لبیک یا علی» حک شده روی پیراهن خود در آستانه میلاد حیدر کرار به این صورت شادی خود را با تماشاگران تقسیم کرد.

*پس از گلزنی ذوب آهن یکی از هواداران تراکتور به خاطر شدت ناراحتی از این نتیجه و هیجانات بسیار دچار حمله عصبی شد و وی را برای مداوا به بیمارستان منتقل کردند.

*در یک صحنه پس از خطای سخت سینا عشوری روی بازیکن ذوب آهن باز هم درگیری کوتاهی بین بازیکنان دو تیم ایجاد شد که در این صحنه یحیی گل‌محمدی هم به شدت به داور اعتراض کرد.

*بختیار رحمانی بازیکن تراکتور چند دقیقه پس از تعویض و ورودش به زمین گل تساوی تیمش را به ثمر رساند. پس از گلزنی وی آن تعداد هواداران تراکتور که برای تماشای بازی به ورزشگاه آمده بودند به شدت این بازیکن را مورد تشویق قرار دادند.

*در این نیمه یحیی گل‌محمدی با انجام 3 تعویض خود مرتضی تبریزی، محمدرضا عباسی و محمدضا حسینی را به ترتیب به جای احسان پهلوان، مهدی رجب‌زاده و دانیال اسماعیلی‌فر به زمین فرستاد.

*در ادامه این دیدار خالد شفیعی دیگر بازیکن تعویضی قلعه‌نویی باز هم تراکتور را به گل رساند تا تعویض‌هایی طلایی ژنرال نتیجه این دیدار را به سود آذری‌ها عوض کنند. این بازیکن پس از گلزنی پیراهن خود را از تن درآورد که این حرکت سبب شد داور به او کارت زرد نشان دهد.

*پس از گل دوم تراکتور باز هم دو تن از هواداران این تیم دچار حمله عصبی شدند که شرایط یکی از آنها وخیم بود، اما با مداوای سریع احیا شد. انگار که عاشقان دوآتیشه این تیم نه طاقت ناراحتی دارند و نه طاقت شادی.

*این دیدار در نهایت با حساب 2 بر یک به سود تراکتورسازی پایان یافت تا ذوب آهن بازهم از صدر جدول فاصله بگیرد.

در این دیدار سینا عشوری، خالد شفیعی و کارلوس از تراکتورسازی و قاسم حدادی‌فر و محمدرضا حسینی از ذوب آهن کارت زرد گرفتند.