شاهرخ سبک‌دست در مورد اینکه چه زمانی حق‌وحقوق بازیکنان استقلال و درصدهای پایانی قراردادهای آنها پرداخت خواهد شد، گفت: طبیعتاً این کار باید تا پایان فصل صورت بگیرد. برای تسویه‌حساب با بازیکنان و کادر فنی باید حدود شش میلیارد تومان هزینه شود. مطمئناً باشگاه هم تلاش می‌کند تا این کار در پایان لیگ صورت بگیرد.

وی در ادامه با اشاره به بدهی باشگاه استقلال به بازیکنان خارجی خاطرنشان کرد: این موضوعی است که باید جدی گرفته شود و همین اتفاق هم رخ داده است. البته این را باید در نظر گرفت که بدهی‌های انباشته، باعث شده تا مشکلاتی در مورد هزینه‌های مربوط به تیم که برای این فصل است، به‌وجود بیاید. با این حال امیدوارم که طلب دیگر بازیکنان خارجی هم پرداخت شود و در این زمینه این انتظار را داریم که سازمان لیگ هم از محل درآمدهای باشگاه استقلال در لیگ برتر، به ما کمک کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال قهرمان لیگ خواهد شد یا خیر گفت: امیدوارم که این اتفاق رخ دهد. اما باید توجه داشته باشید که برای دستیابی به این موفقیت نیاز به حمایت هواداران داریم. فوتبال قابل پیش‌بینی نیست، ولی امیدوارم که در پایان لیگ در هر دو جام قهرمان شویم و هواداران استقلال را خوشحال کنیم.