علیرضا بیرانوند بعد از پیروزی 2 بر یک مقابل پدیده مشهد گفت:‌این پیروزی را به خانواده دارستانی تقدیم می‌کنیم و خوشحالم که امروز با دست خالی تیم خوب پدیده را شکست دادیم. آنها در 10 - 20 دقیقه پایانی فشار زیادی به ما وارد کردند.

وی ادامه داد: در حالی که شب گذشته ما شرایط خوبی را پشت‌سر نگذاشتیم و چند بازیکن ما که در خوابگاه زندگی می‌کنند در شرایط خوبی نبودند اما با غیرت و تعصب بازی کردند و برنده شدیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال نفت تهران تصریح کرد: متأسفانه تیم نفت صاحب ندارد و هیچ کس را نداریم. روز گذشته به سیدجلال و چند بازیکن دیگر گفتم چقدر پول دارید که تیم را بخریم. شاید بازی آینده را خودمان مستقیم با ماشین‌های‌مان به اهواز برویم.

بیرانوند افزود: روز گذشته در مراسم چهلم دارستانی هیچکدام از مدیران باشگاه نیامدند برای اینکه جواب بازیکنان را ندهند. در جلسه‌ای که با بزرگترهای تیم داشتیم تصمیم گرفتیم از این به بعد فقط برای مردم بازی کنیم. چون ما مانند استقلال و پرسپولیس نیستیم که اعتصاب کنیم.

وی درباره رفتن کی‌روش گفت: شک نکنید که کی‌روش می‌ماند. او تیمی درست کرده است که مردم آن را دوست دارند و تا 10 سال آینده فوتبال ما را تأمین خواهد کرد بعد از بازی با عمان کفاشیان به ما گفت در سال‌های قبل آرزوی ما بازی با تیم‌های درجه دوم بود اما امروز وقتی با تیم‌های اروپایی تماس می‌گیریم استقبال می‌کنند.

بیرانوند درباره پیشنهاد باشگاه ماریتیمو پرتغال گفت: از این پیشنهاد خبر ندارم اما فکر می‌‌کنم جدی باشد.