اشکان خورشیدی در مورد قضاوتش در دیدار استقلال خوزستان - استقلال تهران که با تساوی یک - یک به پایان رسید، اظهار داشت: من نباید از قضاوتم راضی باشم و ناظران باید نظر خود را بدهند. البته پس از پایان بازی، ناظر بازی از قضاوتم راضی بود.

وی در مورد اعتراض استقلالی‌ها به صحنه‌ای که معتقدند روی پروپیچ خطا صورت گرفته و داور از اعلام پنالتی به سود آنها خودداری کرده است، گفت: فیلم بازی را هنوز تماشا نکرده‌ام، اما شب گذشته (یکشنبه) در برنامه شب‌های فوتبالی، کارشناس برنامه اعلام کرد که پنالتی نبوده است. خودم هم صحنه خاصی ندیدم که پنالتی اعلام کنم. فکر کنم تنها کارشناسی که اعتقاد به پنالتی داشت، نوید مظفری بود، اما سایر کارشناسان اعتقادی به پنالتی نداشتند.

داور دیدار استقلال خوزستان - استقلال در خصوص صحنه گل استقلال خوزستان و اینکه استقلالی‌ها اعتقاد داشتند که پیش از گل روی پروپیچ خطایی صورت گرفته است، گفت: هیچ خطایی روی این بازیکن انجام نشد. پروپیچ خودش را روی زمین می‌انداخت تا خطا بگیرم.

خورشیدی درباره جو ورزشگاه غدیر اهواز عنوان کرد: جو ورزشگاه بد نبود و تنها مسئله بازی لیزر انداختن روی صورت من و وحید طالب‌لو بود. من حتی متوجه شدم که از کدام قسمت ورزشگاه این لیزرهای انداخته می‌شود و موضوع را به نماینده فدراسیون اعلام کردم. بیش از همه طالب‌لو از این مسئله آزار دید.

وی در پایان در خصوص اینکه در نیم‌فصل دوم پول داوران پرداخت شده است یا خیر، گفت: دستمزد داوران در نیم‌فصل اول پرداخت شده، اما در نیم‌فصل دوم پولی داده نشده است.