به گزارش پارس ، به نقل ازایسنا، امیر قلعه نویی درباره پیشنهاد محمد مایلی کهن برای برگزاری بازی روز جمعه استقلال برابر گهر با حضور تماشاگران و اختصاص عواید بلیت فروشی این بازی به ورزشگاه دورود گفت: ابتدا باید از کار ارزشی آقای مایلی کهن تشکر کنم که پول قراردادش را به تمکیل ورزشگاه دورود داد. متاسفانه در این روزگار کسی از این کارها نمی کند، اما درباره این پیشنهاد باید بگویم که ما هم موافق این مساله هستیم و امروز با فتح الله زاده صحبت خواهم کرد تا با ارسال نامه ای به سازمان لیگ یا کمیته انضباطی، درخواست برگزاری این بازی با حضور تماشاگران و اختصاص عواید بلیت فروشی این بازی به تکمیل ورزشگاه دورود را بدهد. به هر حال تماشاگران دورودی فرهنگ جدیدی را در فوتبال ایران به وجود آورده اند و حیف است که آنها از داشتن امکانات محروم باشند.

او همچنین با اشاره به نامشخص بودن ادامه رقابت های لیگ برتر گفت: من زمانی که لورکوزن بودم، می دیدم که آخر فصل بازیکنانی که قرار بود بمانند داشتند، کت وشلوارشان را پرو می کردند و همان زمان برنامه نیم فصل اول رقابت های بوندسلیگا معلوم بود. امیدوارم سازمان لیگ هم که با مدیریت تاج در شرایط سختی قرار گرفته و وضعیت بدی را از مدیریت قبلی تحویل گرفته برنامه مشخصی را با استفاده از جوانانی که کامپیوتر بلدند آماده کند.

قلعه نویی درباره بازی امروز استقلال برابر الهلال گفت: ما هفته گذشته یک نیمه از فینال غرب آسیا را با پیروزی پشت سر گذاشتیم و با توجه به این که در صورت شکست الهلال این تیم شرایط بسیار سختی برای صعود به مرحله بعدی خواهد داشت، قطعا آنها انتحاری تر از بازی گذشته رودرروی ما قرار خواهند گرفت. از طرفی می دانیم که اگر این بازی را با پیروزی پشت سر بگذاریم، می توانیم به مرحله بعد صعود کنیم و این طور برای ادامه رقابت های لیگ برتر شرایط راحت تری پیش رو خواهیم داشت.

وی افزود: فلسفه فوتبال گاس هیدینگ می گوید وقتی برای مربیگری به جایی می روی باید به بازیکنانت یاد دهی که ابتدا به فکر حفظ مالکیت توپ باشند. ما در بازی امروز تلاش خواهیم کرد تا با حفظ توپ به دفاع الهلال فشار آوریم. البته آنها در ۵۰ متر جلویی تیم خطرناکی هستند.