یوهانیس توپالیدیس پس از شکست مقابل نفت تهران گفت: پس از بازی با استقلال اهواز چند جلسه به دلیل مشکلات به وجود آمده تمرین نکردیم.این تمرین نکردن بهانه است زیرا امروز بسیار خوب بازی کردیم. چهار یا پنج موقعیت مسلم گلزنی داشتیم.حتی از سلیمانی مهاجم تیم جوانانمان مقابل نفت استفاده کردیم اما نتوانستیم موقعیت‌ها  را به گل تبدیل کنیم. مانند بازی با استقلال اهواز حریف ما هیچ شانسی برای گلزنی نداشت و تنها از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید.
 
وی افزود: مشکل اساسی تیم راه آهن ضعف در گلزنی است. قبل از من هم این مشکل وجود داشت و تیم ما در 14 بازی فقط 2 گل زده بود که یکی از آنها گل به خودی بازیکن حریف بود. با این گل نزدن نمی‌توانم بگویم که خوب کار می‌کنیم.این خوب بازی کردن باید با نتیجه همراه شود.
 
سرمربی راه آهن ادامه داد: ایجاد موقعیت های متعدد و گل نزدن باور نکردنی است.در سه دیدار مقابل استقلال، استقلال اهواز و نفت تهران موقعیت‌های صد در صد گل داشتیم اما از آن استفاده نکردیم. باید با تمرین کردن به دنبال راهکاری برای گلزنی باشیم. 
 
توپالیدیس خاطر نشان کرد:قبل از بازی به بازیکنانم گفتم به آنها  ایمان دارم اما باز هم نتوانستیم موفق باشیم. این نخستین بازی ما پس از تعطیلات بود و در طول یک هفته تیم را آماده کردیم چرا که قبل از تعطیلات تمرین نداشتیم. این بهانه نیست بلکه یک واقعیت است.
 
سرمربی راه آهن در مورد اینکه آیا گل نزدن بازیکنانش منجر به سقوط تیم نخواهد شد،بیان کرد:  گل نزدن یک مشکل بزرگ است که می تواند منجر به سقوط راه آهن شود اما با تمرینات زیاد این مشکل را حل خواهیم کرد.