ماسیمیلیانو آلگری هدایت یوونتوس را بر عهده دارد. این مربی جوان دومین سال حضورش در جمع بیانکونری را پشت‌سر می گذارد و عملکرد درخشانی در این تیم داشته است.

خبرهای زیادی درباره جدایی آلگری از یووه به گوش می رسد و حتی تیم بزرگی همچون رئال مادرید هم مشتری این مربی بزرگ است. آلگری درباره ماندن و یا جدایی از یوونتوس گفت: به زودی با سران باشگاه دیدار خواهم داشت و درباره تمدید کردن قرارداد و یا جدایی از تیم با هم صحبت خواهیم کرد. تا 10 تا 15 روز دیگر همه چیز مشخص خواهد شد. فعلا نمی توانم چیزی بر زبان بیاورم اما در هفته های آینده همه چیز روشن می شود.

او ادامه داد: در حال حاضر بازی های بسیار مهمی پیش رو داریم که بدون شک مهم‌تر از تمدید کردن قرارداد من هستند. یوونتوس فصل خوبی را پشت سر می گذارد و امیدوارم که روند خوب ما ادامه داشته باشد و بتوانیم امتیازات بیشتری را جمع آوری کنیم.

آلگری در پایان سخنانش نیز گفت: هنوز یک سال دیگر با یوونتوس قرارداد دارم و اصلا به جدایی فکر نکردم. به قراردادم با یووه پایبند هستم و دلیلی برای جدایی از این تیم نمی بینم. بسیار خوشحالم که هدایت تیم بزرگی همچون یوونتوس را بر عهده دارم و تجربه خوبی با این تیم داشتم.

چلسی و رئال مادرید از مشتریان این مربی جوان به شمار می آیند اما به احتمال زیاد او در یووه باقی خواهد ماند.