به گزارش پارس به نقل از مهر، سیروس دین محمدی با اشاره به دیدار استقلال برابر الهلال عربستان خاطرنشان کرد: به نظرم الهلال در خانه حریفان خطرناک تر است چرا که مهاجمان سرعتی فوق العاده ای دارد. دو مهاجم این تیم که شماره های ۲۴ و ۲۹ را می پوشند خیلی خوب هستند و در ضد حملات می توانند هر خط دفاعی را اذیت کنند.

وی با اشاره به دیدار رفت دو تیم اظهار داشت: به نظرم در نیمه اول دیدار رفت موقعیت های ما بهتر بود. الهلال فشار می آورد ولی حملات خطرناک زیادی نداشت. در عوض ما یک فرصت خوب را توسط فرزاد حاتمی از دست دادیم و ایمان موسوی هم یک موقعیت تک به تک را هدر داد. آنها در نیمه دوم ۱۰ تا ۱۵ دقیقه خوب بازی کردند و گل زدند که خوشبختانه بچه به خود آمدند و روی یک ضربه ایستگاهی گل زنی کردند و پس از آن از عمق دفاع الهلال گل دوم را نیز به ثمر رساندیم. خوبشختانه بعد از این که دومین گل را به ثمر رساندیم کار دفاعی خوبی را به اجرا گذاشتیم.

آنالیزور تیم استقلال در خصوص دیدار روز سه شنبه دو تیم نیز گفت: خودم بارها مقابل تیم های عربستانی بازی کرده ام. اگر جلوی آنها گل نخوریم می توانیم راحت تر گل زنی کنیم. بنابراین ابتدا باید در کارهای دفاعی خوب باشیم و پس از آن به حمله فکر کنیم. دو مهاجم سرعتی تیم الهلال در آسیا بی نظیر هستند و باید مراقب آنها باشیم. نباید برابر این تیم عجله کرد. با ید با حوصله کار کرد و در ضد حملات اسیر مهاجمان حریف نشد.