سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان در خصوص آغاز اردوی تیم ملی گفت: تمرینات ما از هشتم فروردین با 32 بازیکن در محل کمپ تیم های ملی آغاز می شود و در آغاز اردوی خوان سیچلو و آندرس اسپر ادواردو و دیگر مربیان ایرانی حاضر در اردو امر هدایت و نظارت بر تمرینات را خواهند داشت.

وی افزود: ابتدا بازیکنان در دو گروه جداگانه تمرین خواهند کرد و مطمئنا جابه جایی هایی در دو گروه خواهیم داشت و بازیکنان بر اساس عملکردشان در تمرینات، با نظر کادر فنی از گروه الف به ب و از ب به الف می روند و تمرین خواهند کرد.

سرپرست تیم ملی والیبال کشورمان گفت: لوزانو هم از 15 فروردین به ایران می آید و تمرینات را به طور مستقیم زیر نظر خواهد گرفت. البته الان هم کلیه کار ها و امور زیر نظر لوزانو انجام می شود و گزارش روزانه تمرینات و وضعیت بازیکنان برای وی ارسال می گردد.

خوش خبر با تاکید بر سخت و حساس بودن رقابت های انتخابی المپیک گفت: جای هیچ سهل انگاری را نداریم، باید حداکثر تلاش خود را کنیم. بازیکنان در این مدت باید به تنها چیزی که بیاندیشند مسابقه و تیم ملی باشند. در آستانه مسابقات مهمی قرار داریم و امیدوارم از این امتحان سربلند بیرون بیاییم و بتوانیم به تنها آرزوی جا مانده والیبال ایران دست پیدا کنیم